מצליח להפתיע: הצצה למלון קרלטון תל אביב

בקרלטון מנסים להפתיע, לצאת מהשורה - ומצליחים. האווירה נהדרת, השירות אישי ואיכותי, והיצירתיות ניכרת בפרטים הקטנים

מה עוד אפשר לחדש, זו שאלה שמלווה אותי לפני כל ביקור במלון חדש, וקרלטון תל אביב לא היה יוצא דופן. אבל מרגע שגלשתי לרחבת הכניסה הגיעו רמזים לכך שמשהו אחר קורה כאן. ראשית, המבנה רבוע ושונה במראה, אם כי נטול חן חיצונית - מעודף אפור ובטון. נציג המלון דאג להחנות את הרכב, ואת הצ'ק-אין ערכו לנו על כורסאות בלובי, בלווי תקרובת ומשקאות קלילים.

בעיקרון מדובר במלון לאנשי עסקים, שהישראלים פוקדים בסופי שבוע וחגים ונהנים ממיקום פנטסטי על חוף ים מטופח ומושך. בשנה האחרונה עבר המלון, שנמצא בידיים פרטיות, שיפוץ מעמיק ונרחב. 260 החדרים שודרגו והתחדשו, והתקבל מראה קליל ורענן. רוב החדרים זהים, אך יש גם חדרי יחיד וכמה סוגי סוויטות (רגילה, ליל כלולות ומלכותית). המבנה הרבוע מונע מצד אחד מסדרונות ארוכים, אך מאפשר מצד שני חדרים עם נופים שונים - שקובעים את המחיר. העיצוב בחדרים נותן תחושה ביתית וצעירה בזכות נגיעות של סגול חציל בפריטי הטקסטיל. המקלחת מאובזרת לעילא, יש מרפסות, ובסוויטות הרגילות חדר נוסף עם פינת ישיבה, טלוויזיה, שולחן כתיבה, מיני בר ומכונת קפה וכמובן - עם פינוקים.

ארבע הקומות העליונות הן קומות רויאל אקזקיוטיב שלאורחיהן יש, מלבד אינטרנט חופשי, גם גישה לטרקלין העסקים היפה שבקומה 12. הנוף ממנו מרהיב, יש פינות ישיבה נוחות, עיתונים, עמדות מחשב, וכיבוד שופע כל היום, כולל משקאות חריפים ודיילות חינניות. בקומה חמש נמצאים חדר כושר, ספא וחמאם טורקי, ובקומת הגג בריכה נהדרת לנוף משכר (19:00-07:00) ומסעדת שף (מאיר אדוני) שלא נדגמה. חדר האוכל נמצא במבנה חיצוני המשקיף לים, וארוחת הבוקר אסתטית ומשובחת וכוללת מיצי פירות וירקות, גבינות איכותיות, מאפים ובעיקר שירות מצוין.

בקרלטון מנסים להפתיע, לצאת מהשורה - ומצליחים. האווירה נהדרת, השירות אישי ואיכותי, והיצירתיות ניכרת בפרטים הקטנים.

1,210-1,600 שקלים לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר, טל' 03-5201818