טמפו תגדיל את הפיצוי לאייל ברקוביץ' ב-200 אלף שקל

המחוזי קבע אשתקד כי טמפו תפצה את ברקוביץ' ב-400 אלף שקל בגין חלקו בייזום עסקה ליבוא המשקה "בקרדי בריזר" ■ כעת הגדיל העליון את סכום הפיצוי

חברת טמפו תגדיל את הפיצוי לכדורגלן העבר אייל ברקוביץ' ב-200 אלף שקל, בנוסף ל-400 אלף שקל ששולמו לו לאחר פסיקת בית המשפט המחוזי - כך קבע לפני ימים אחדים בית המשפט העליון, שקיבל את הסכם הפשרה שהושג בין הצדדים.

השופטים מרים נאור, אסתר חיות ואורי שהם קבעו עוד כי פשרה זו איננה גורעת מטענות הצדדים במסגרת הליך פשיטת-רגל של אילן טריגר, המעורב גם הוא בסכסוך בין טמפו לברקוביץ'.

ברקוביץ' תבע יחד עם שותפו טריגר את חברת טמפו בעניין יבוא המשקה "בקרדי בריזר" לישראל.

ברקוביץ', באמצעות עו"ד מנחם אברמוביץ ויונתן דורי ממשרד המבורגר עברון, טען כי הוא ושותפו יצרו קשר עם חברת בקרדי העולמית ובכך איפשרו לטמפו להתקשר עם בקרדי בהסכם בלעדי ליבוא משקה הבקרדי בריזר לישראל. ברקוביץ' וטריגר תבעו בשנת 2004 מטמפו סכום של 16 מיליון שקל, ולצורכי אגרה העמידו את תביעתם על 6 מיליון שקל.

טמפו, שיוצגה בידי עורכי הדין ניר מילשטיין ופנינית כהן ממשרד שניצר-גוטליב-סאמט, סירבה לשלם את הסכומים שנדרשו, וטענה כי בין הצדדים לא התגבש הסכם כלשהו, וכי ברקוביץ' וטריגר לא תרמו תרומה מהותית כלשהי לקבלת הזיכיון על-ידי טמפו.

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, אבי זמיר, פסק לטובת ברקוביץ' וטריגר סכום של 400 אלף שקל, ושני הצדדים ערערו על פסק הדין לעליון.

ברקוביץ' טען כי הוא וטריגר יזמו את יבוא הבקרדי בריזר לישראל, וכי כ"יזמים" של העסקה, יש לזכות אותם בתשלום נוספים. טמפו טענה כי כלל היה ראוי לדחות את תביעתם כולה ולא לפסוק להם סכום כספי כלשהו.

במסגרת הסכמה שהתגבשה בבית המשפט העליון, התווסף לסכום שנקבע לטריגר וברקוביץ' סכום של 200 אלף שקל, ובזאת סיים בית המשפט העליון את הפרשה. (ע"א 1256/12).