מוזיאון כריסטיאנו רונאלדו נבנה בפורטוגל; מממן הפרויקט: כריסטיאנו רונאלדו

דיווחים: כוכב הכדורגל ישלם מכיסו הוצאות של בניית מוזיאון שינציח את הישגיו ותאריו: "המיזם התפתח בעקבות רעיון שלו ושל אמא שלו"

אם חשבתם שהאגו של כריסטיאנו רונאלדו נפגע לאחרונה, לאחר שגארת בייל הדיח אותו מפסגת רשימת הכדורגלנים היקרים בהיסטוריה - תחשבו קצת יותר טוב. האגו של כריסטיאנו חי ונושם.

המחשה לכך ניתן לקבל באמצעות הסיפור הבא. כוכב ריאל מדריד ופורטוגל, שהעלה אתמול (ג') את נבחרתו למונדיאל בברזיל אחרי שכבש שלושער מדהים מול שבדיה - נכנס לפרויקט מעניין: על-פי דיווחים בפורטוגל, CR7 בונה לעצמו, במימון עצמי מלא, מוזיאון.

העיתון "דיאריו דה נוטיסיאס" מצטט גורם המעורב בפרויקט, שטוען כי "המיזם הזה התפתח בסודיות רבה. הוא הגיע בעקבות רעיון של רונאלדו ושל אימו, דולורס סנטוס. רונאלדו עצמו מכסה את כל העלויות שלו. אמא שלו מאד גאה ונלהבת מהמוזיאון, שיהפוך לחשוב עבור כל האיזור וימשוך תיירים מכל העולם".

המוזיאון ייבנה בפוּנשָל, העיר הראשית באיי מדיירה של פורטוגל, שם נולד הכוכב. בין המיצגים שלו, ניתן יהיה למצוא מזכרות של כל ההישגים והגביעים בהם זכה במהלך הקריירה שלו. על-פי הדיווח, המוזיאון צפוי להיפתח כבר במהלך 2014.

אגב, גם לנמסיס הגדול של רונאלדו, כוכב ברצלונה ליונל מסי - נבנה לאחרונה מוזיאון בעיר הולדתו, רוסאריו הארגנטינית (במימון של העירייה המקומית). במוזיאון של בארסה הקדישו למסי אגף נפרד.