עכשיו מעונב: הבשורה הקלאסית של החורף - המראה הנשי המחויט

אחת הבשורות המשמעותיות של החורף הנוכחי היא המראה האנדרוגני, שמשלב לוק מחויט בפרשנות נשית קולית במיוחד

אין מראה יותר קלאסי ועל-זמני מגבר בחליפה גזורה היטב. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה המראה הגברי המחויט, ממשיך ללוות גם את המלתחה הנשית עונה אחר עונה, בלי לאבד מהרלבנטיות ומהתחושה המודרנית שהן חלק ניכר מכוח משיכתו.

אחת הבשורות המשמעותיות של החורף הנוכחי היא המראה הנשי המחויט, שחובר אל מראה האוברסייז, ומוליד פריטים שנראים כמו הושאלו מארון של בחור עם טעם משובח: בלייזרים שנגזרו בקווים ישרים, מכנסי טוקסידו, ז'קטים בעלי רכיסה כפולה ודשים גדולים ומאדירי כתפיים ומעילי אופנוענים מעור. הצללית המובילה בחלק העליון היא צרה ומוארכת, עם דגש מאדיר פרופורציה על פלג הגוף העליון ובפרט על אזור הכתפיים. פריט המפתח הוא מכנסיים בגזרה מחויטת, בין אם מדובר במכנסי ג'ינס הדוקים בגזרה גבוהה, או במכנסיים רחבים יותר בגזרת בויפרינד, המתבססים על אריג בגווני אינדיגו או חול.

ההתעסקות המחויטת לא מסתיימת שם: הגוון האנדרוגני המתבקש של הקולקציה הביא לפיתוחן של חולצות אריג מחויטות, המעניקות טוויסט מעניין לחולצת האריג הגברית המסורתית. בכל הקשור לחליפות, מומלץ לבחור בדפוס זהה של ז'קט ומכנסיים בצורות גיאומטריות, שמצליחות להעניק למראה האנדרוגני עומק מתעתע.

כדאי לזכור:

אין פריט קל וקולי יותר ללבישה מאשר חולצת אריג גברית על גוף נשי, בין שמדובר בפרשנות משוחררת, או בכזו השומרת אמונים לפרופורציות של המכופתרת הקלאסית. כך או כך, כמעט כל תמהיל של מוטיבים גבריים נוספים בגזרת האביזרים הנלווים יוסיף שכבה אישית למראה הסקסי הזה.