רודב צפוי למכור את החזקותיו בקבוצת השליטה בפרטנר

יו"ר דירקטוריון פרטנר עד השבוע שעבר צפוי למכור את החזקותיו בקבוצת השליטה, שבה שולט חיים סבן ■ רודב מחזיק בקבוצה 5% מהמניות, וככל הנראה יקבל בתמורה את שווי החזקותיו מידי סבן

יו"ר דירקטוריון פרטנר עד השבוע שעבר, שלמה רודב, צפוי למכור את החזקותיו בקבוצת השליטה, שבה שולט חיים סבן. רודב מחזיק בקבוצה 5% מהמניות, וככל הנראה יקבל בתמורה את שווי החזקותיו מידי סבן. רודב יסיים התקשרותו עם פרטנר בתוך פחות משנה.

עזיבתו של רודב את פרטנר ומכירת מניותיו בקבוצת השליטה נעשות בעקבות העסקה שעשתה החברה להקמת רשת משותפת עם הוט מובייל. רודב לא אהב את העסקה וסבר שהתמורה לפרטנר נמוכה. רודב גם סבר שפרטנר מקריבה יותר מדי ויוצרת מצב שבו הוט מובייל מתחזקת מאוד, שכן היא מקבלת 50% מהבעלות על רשת דור רביעי משותפת בפריסה ארצית, וכך היא יכולה להתחרות כשווה בין שווים עם פרטנר.

לפי הערכות של גורמים המעורים בנעשה בפרטנר, לרודב הייתה הסתכלות שונה גם על עולם הטלוויזיה, וכך נוצרו הבדלי השקפות לגבי הדרך שבה על החברה להתקדם, בעיקר בינו לאדם צ'זנוף, מנהל עסקיו של סבן ומי שמונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. רודב סירב להגיב ומקבוצת סבן לא ניתן היה לקבל תגובה עד מועד סגירת הגיליון.

רודב החל את היכרותו עם קבוצת סבן לאחר שהובא לבזק כיו"ר ומנכ"ל הקבוצה. סבן החזיק בשליטה עם אייפקס, ורודב היה מי שאיזן ביניהם וניהל בעבורם את בזק בהצלחה רבה. לאחר שעזב את בזק עבר לשמש בתפקיד יו"ר תנובה לתקופה קצרה של כחצי שנה, ולאחר מכן נקרא לפרטנר וסייע לסבן לרכוש את השליטה בחברה מידי אילן בן דב. מכירת השליטה בפרטנר מסקיילקס של בן דב לסבן הושלמה בינואר. סקיילקס מכרה לסבן 47.8 מיליון מניות פרטנר. מתוכן העבירה לסבן 44.8 מיליון מניות - 28.82% מהון פרטנר. סבן שילם לסקיילקס 250 מיליון שקל במזומן בעבור המניות ונטל את מלוא החוב של החברה בסך 300 מיליון דולר לחברת האצ'יסון.