אלווריון מינתה מנכ"ל ופועלת לגיוס עוד עובדים

המנכ"ל המיועד הוא גיורא לוי, סגן נשיא לתפעול בחברת נס טכנולוגיות ■ חורחה פיניאבסקי, מבעלי השליטה באלווריון: המטרה היא לגייס 10-15 עובדים חדשים

סימנים של התאוששות בחברת ציוד התקשורת אלווריון. אחרי תקופה קשה, ששיאה בכינוס נכסים, ולאחר שהשליטה בה נמכרה לואלי טלקום, אלווריון מגייסת בימים אלה עובדים וממנה מנכ"ל חדש.

ל"גלובס" נודע כי המנכ"ל המיועד הוא גיורא לוי, סגן נשיא לתפעול בחברת נס טכנולוגיות. בעבר כיהן לוי בתפקידי רכש ולוגיסטיקה בחברות נס, superDimension וקומברס.

חורחה פיניאבסקי, מבעלי השליטה באלווריון, אישר את הפרטים. עם כניסתו של לוי לתפקיד המנכ"ל, פיניאבסקי יכהן כיו"ר פעיל באלווריון. "המדיניות של החברה הותוותה, ונוציא אותה לפועל בעבודת צוות. יש התגייסות טובה מאוד של כל הצוות של אלווריון", אמר פיניאבסקי.

בחברה מעוניינים לגייס אנשי פיתוח, מכירות ושיווק, עם ניסיון והתמחות בתחומי הפעילות שלה. במקביל, חברת מובייל טורנדו, שפיניאבסקי הוא אחד ממייסדיה, מנהליה ובין המשקיעים בה, גם היא מגייסת עובדים בתחומי הפיתוח, המכירות והשיווק.

לדברי פיניאבסקי, המטרה היא לגייס 10-15 עובדים חדשים בכל אחת מהחברות. הוא לא חושש שעובדים יירתעו להצטרף לאלווריון, שהיא כאמור בעלת היסטוריה עגומה בתחום התעסוקה. "מה שהיה היה בשל ניהול לא נכון. כיום החברה מוכרת יפה מאוד.

"אני לא יכול להגיד ש-100% מהלקוחות חזרו, אבל רבים מהם מפגינים אמון", מוסיף פינאבסקי, "יש לנו הזמנות של מיליונים, וההרגשה טובה מאוד".

אלווריון נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק ובת"א, ושווי השוק שלה הוא 4 מיליון דולר. ואלי טלקום רכשה את השליטה בחברת התקשורת תמורת 38 מיליון שקל מכונס הנכסים.