שר האוצר לשגרירת סין בישראל: תשקיעו בשוק הדיור הישראלי

לפיד נועד עם שגיררת סין בישראל גאו יאנפינג, והציג בפניה את פרויקט הדיור להשכרה של קבינט הדיור ■ השגרירה הסינית הביעה עניין וסוכם כי תיבדק אפשרות כי חברות השקעה סיניות ישקיעו בישראל בפרויקט הדיור להשכרה

שר האוצר, יאיר לפיד נועד היום (א') בלשכתו עם שגרירת סין בישראל, גאו יאנפינג. לפיד הציג בפני השגרירה הסינית את פרויקט הדיור להשכרה של קבינט הדיור, והציע לקרוא לחברות בנייה סיניות להתמודד במכרזים של החברה הממשלתית לדיור להשכרה.

נזכיר, עיקרי תוכנית הדיור שיזם לפיד, כוללים בניית 150 אלף יחידות דיור להשכרה בתוך כ-10 שנים, כאשר לפי התכנון בין היתר גם משקיעים מוסדיים ישקיעו בפרוייקטים הללו.

השגרירה הסינית הביעה עניין וסוכם כי תיבדק אפשרות כי חברות השקעה סיניות ישקיעו בישראל בפרויקט הדיור להשכרה. כמו כן, דנו שר אוצר לפיד והשגרירה הסינית על הרחבת שיתוף הפעולה הכלכלי והמחקרי בין המדינות וסיכמו להגדיל את הקרן המשותפת למשרדי המדע הישראלי והסיני.

שר האוצר, יאיר לפיד: "אעשה כל שביכולתי על מנת להרחיב את שיתוף הפעולה בין ישראל לסין ולפתח יחד כלכלה חדשנית יותר, שיתוף פעולה בין המדינות הינו חשוב ויכול לתרום רבות לכלכלה הישראלית ולשוק הדיור הישראלי".