כיצד מודדים הצלחה ומהו התגמול הראוי למנהלים?

במסגרת מושב הדיון "תגמול בכירים למתקדמים – מהי הצלחה?", שיעלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2013 ידונו בנושא זה

רובנו נסכים שככל שההצלחה של מנהל גבוהה יותר ראוי לשלם לו תגמול גבוה יותר. במסגרת מושב הדיון "תגמול בכירים למתקדמים - מהי הצלחה?", שיעלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2013 ידונו בנושא זה וינסו לענות על השאלות: מהי אותה הצלחה? כיצד מודדים אותה? מה הקשר והיחס בין ההצלחה של החברה כולה להצלחתו של כל מנהל בכיר בתוכה? כיצד מגדירים ומודדים הצלחה של מנהלים המופקדים על יחידות שונות?

במושב משתתפים: אהרון פוגל, יו"ר מגדל היוצא איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אריק פינטו, חבר הנהלה ומשנה למנכ״ל ממונה על החטיבה הקמעונאית, בנק הפועלים ד"ר מיכה אנגל, דירקטור וחבר ועדות תגמול בחברות שונות דני פלק, דירקטור וחבר ועדות תגמול בחברות שונות מנחה: אבי ניר, מייסד ומנכ"ל חברת CompVision .

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס", הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן "הכלכלה הגלובלית ב-2014". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי עסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.