חדשות הרכב: וולבו מעלה לכבישים רכב חדש - ללא נהג

עוד בתוכנית בגלובס TV: השחקנית החדשה של אאודי בשוק הקרוסאוברים הקטנים, ב.מ.וו מדווחת על הצלחה חסרת תקדים עם הדגמים החשמלים החדשים שלה; נגיד ברוכה השבה לסאב שחוזרת לייצר ועוד

היום בחדשות הרכב בגלובס TV נכיר את השחקנית החדשה של אאודי בשוק הקרוסאוברים הקטנים, ב.מ.וו מדווחת על הצלחה חסרת תקדים עם הדגמים החשמלים החדשים שלה. נגיד ברוכה השבה לסאב שחוזרת לייצר מכוניות שנתיים וחצי לאחר שפס הייצור שלה נדם. נכיר את המכונית הננסית החדשה של סוזוקי וניפרד עם שייח אחד עם לא פחות מ-32 מכוניות על.

פרויקט המכונית האוטונומית של וולבו ממשיך להתקדם בקצב והיצרן השבדי יתחיל להפעיל את המכוניות הללו בעיר גוטנבורג שבה ממוקמים מפעליו. מדובר בניסיון מבוקר אבל עם מאפיינים תחבורתיים אמתיים לצד מכוניות רגילות על כבישים באורך של 50 קילומטר שבהם ינועו 100 מכוניות אוטונומיות ובוולבו יעקבו וילמדו את הנתונים כל העת. "אנחנו רוצים להגשים את החזון של ממשלת שבדיה, אפס תאונות קטלניות" אמר האקאן סמואלסון, מנכ"ל וולבו. "אנחנו לומדים את המרכיבים האנושיים ונסקור את כל התגובות שנקבל גם מנהגים אחרים שיסעו לצד המכוניות האוטונומיות וניישם את הלקחים בגרסה הבאה".

החברה השבדית מדברת על חזון עולמי של מכוניות אוטונומיות והיא משתפת פעולה עם משרד התחבורה השבדי ועם מכוני מחקר מהמתקדמים במדינה. השנה הציגה וולבו מערכות ראשונות שמאפשרות חנייה עצמאית ואנו עשויים לפגוש אותה ומערכות אוטונומיות נוספות בדגם איקס סי 90 המחודש שיושק בשנה הבאה.

צפו בתוכנית המלאה...