ערוץ 10: מילצ'ן מוכר מניות, ג. יפית עדיין בתמונה ומימן כאופציה

‎‎בעלי המניות רון לאודר בוחן מספר אפשרויות ליציאתו מערוץ 10 ■ נבחנת גם אפשרות להעביר ליוסי מימן 30% ממניותיו לטובת קבלת רישיון לערוץ‏

‎‎מגעים נמרצים לפתרון משבר בעלי המניות ב ערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי בעל המניות רון לאודר בוחן מספר אפשרויות שיאפשרו את יציאתו של הערוץ ואת המשך שרידותו. במסגרת זו, האופציה של מכירה המניות ליפית גרינברג נותרה בעינה, והיא ממשיכה לבצע בדיקת נאותות לערוץ.

‏עם זאת, לאודר אינו פוסל את האפשרות להעביר 30% מניות הערוץ שברשותו לבעל השליטה בערוץ יוסי מימן, ולו רק לטובת קבלת רישיון לערוץ. בסביבתו של מימן דוחים אפשרות זו על הסף, ואולם זו האפשרות המועדפת על גורמים בערוץ עצמו.

‏על מנת שהערוץ יקבל את הרישיון - שאותו יש לבקש עד סוף החודש - יש צורך ברוב בעלות ישראלי. על כן, גם בעל המניות, שנחשב עד כה מנותק מהערוץ, ארנון מילצ'ן, הודיע היום (א') על פתיחה במגעים למכירת אחזקותיו בערוץ 10 באופן רשמי.

מקורביו מסרו היום כי "מילצ'ן מקיים בימים אלה מגעים עם שני גופים על השקעה בערוץ, כאשר העסקה תשקף גם תשלום עתידי על התחייבויות החברה למילצ'ן, הנגזרות מהשקעותיו בערוץ עד כה. התשלום יבוצע, לפי המודל המתגבש, בכפוף לביצועי החברה".

המקורבים סירבו להתייחס לזהות אותם גורמים המביעים עניין בערוץ.

‏כפי שפורסם ב"גלובס", מילצ'ן נעתר בסופו של דבר לדרישותיו של לאודר להעביר את המסמכים הדרושים לבקשת רישיון. מקורביו של מילצ'ן מסרו היום כי המשא-ומתן למכירת אחזקותיו של מילצ'ן בערוץ 10 "יצא לפועל, לאחר שזה הודיע בחודש שעבר כי בכוונתו למכור את אחזקותיו בערוץ ולהגיע להסדר חוב הנוגע להשקעתו בערוץ עד כה, ובנוגע להתחייבות שקיבל מלאודר לכסות את השקעתו".

מקורביו של מילצ'ן הוסיפו כי העסקה "תובא לשאר מחזיקי המניות, על מנת שאלה יוכלו למצות את זכות הסירוב המוקנית להם לרכישת אחזקותיו של מילצ'ן בערוץ 10".

‏בסביבתה של גרינברג, כאמור, עדיין לא מוותרים על הכניסה לערוץ - בדומה ללאודר. בשיחות בין הצדדים עולה הסברה כי הקבוצה שסביב אשת הפרסום מתרחבת, וכי אנשיה "נחושים לבצע כניסה לערוץ", לשון גורמים בסביבות המשא-ומתן.‏

הצדדים סירבו להגיב לדברים. ‏‎‎‏

בעלי המניות בערוץ 10
 בעלי המניות בערוץ 10