החינוכית משיקה לוח שידורים בהשקעה של 60 מיליון שקל

אלדד קובלנץ: "כל עוד אנחנו לא יודעים מה גורל המקום, מטרתנו היא לייצר ערך"

הטלוויזיה החינוכית השיקה היום (א') לוח שידורים חדש בהשקעה של 60 מיליון שקל. סכום זה כולל את עלויות התפעול הפנימיות של ערוץ 23.

מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, אלדד קובלנץ, התייחס לוועדת לנדס, הבוחנת את עתיד השידור הציבורי, ואמר כי "אני חושב שזה רעיון מצוין שתהיה ועדה אחת ולא שתי ועדות. לגבי ההשקה, המשימה היא לייצר לוח שידורים טוב וערכי שזוכה לתמיכת האוצר ומשרד החינוך שמשמעו הבעת אמון. כל עוד אנחנו לא יודעים מה גורל המקום - מטרתנו היא לייצר ערך".

הלוח החדש כולל 30 תוכניות חדשות אשר יעלו לאינטרנט עוד לפני השידור בטלוויזיה. לדברי קובלנץ, "השאלה אינה למה אנחנו עושים את זה, אלא למה בעצם לא? מדוע להכריח את הצופים לראות תוכנית רק ביום ובשעה מסוימים, ורק במסך אחד? המעבר ליו-טיוב מאפשר צפייה פשוטה גם בסמארטפון ובטאבלט. אנחנו מאמינים שהשידור הציבורי שייך לציבור, ועלינו לדאוג שהוא יוכל לצרוך אותו ללא חסמים גיאוגרפיים, דמוגרפים וסוציו-אקונומיים".

בין היתר יכלול הלוח החדש תוכניות בהשתתפות ירון לונדון, מוני מושונוב, גורי אלפי, אברי גלעד, מירי נבו, עידן אלתרמן, דובל'ה גליקמן, ניב רסקין, חתן פרס נובל פרופ' דן שכטמן, קובי מידן ועוד.