הטיפ היומי: קמעונאית אופנה בהזדמנות קנייה בסיכון גבוה

OrotonGroup האוסטרלית נמצאת כיום ברמות שפל ברווחיה, על רקע הפסד של אחד המותגים ששיווקה, הפסדים בפעילות הבינלאומית ושלב מוקדם יחסית של פיתוח שני מותגים חדשים

קמעונאית האופנה האוסטרלית OrotonGroup נוסדה בשנת 1938, וכיום יש לה כמה עשרות סניפים ברחבי אוסטרליה, ניו-זילנד, סינגפור ומלזיה. החברה משווקת מותגי פרמיום בינלאומיים, וכן את המותג הפרטי שלה, Oroton. היא נסחרת בבורסה של סידני תחת הסימול ORL:AU, לפי שווי שוק של 167 מיליון דולר אוסטרלי (כ-149 מיליון דולר אמריקאי).

אנו רואים בהשקעה באורוטון גרופ הזדמנות קנייה בסיכון גבוה. נראה שהחברה נמצאת כיום ברמות שפל ברווחיה, על רקע הפסד של אחד המותגים ששיווקה, הפסדים בפעילות הבינלאומית ושלב מוקדם יחסית של פיתוח שני מותגים חדשים שהיא רכשה את הזכויות לשיווקם.

להערכתנו, יש פוטנציאל לגידול הדרגתי של ה-EBIT (רווח לפני הוצאות מימון ומסים) של אורוטון, מרמה של 13-15 מיליון דולר בשנת 2014 ועד לרמה של 31 מיליון דולר תוך חמש שנים. זאת תחת ההנחה שהפעילות באוסטרליה תישאר בסטגנציה לאור הגברת התחרות הבינלאומית במדינה; מעבר לרווח קטן בפעילות הבינלאומית; והכנסות של 1.3 מיליון דולר לחנות מהמותגים החדשים שלה - Brooks Brothers ו-Gap.

אף שישנם סיכונים סביב שוק ההלבשה, אנו מזהים פוטנציאל משמעותי לגידול ברווחי החברה בטווח הבינוני והארוך. יתרה מכך, אנחנו רואים בחברה יעד אטרקטיבי להשתלטות מצד חברת אופנה גדולה יותר, למשל חברת היוקרה לואי ויטון.

השוק האוסטרלי מתבגר, והאפסייד יגיע להערכתנו מהתרחבות בשווקים הבינלאומיים. באוסטרליה הגידול במכירות אונליין יקוזז על ידי האטה בצמיחה במכירות בחנויות עצמן. אנו סבורים שככל שתחריף התחרות מצד מתחרים בינלאומיים, יגדל הלחץ על מכירות החברה ועל שולי הרווח שלה. האפסייד במכירות יגיע כאמור מחוץ לאוסטרליה, והדבר ישפיע לטובה על ה-EBIT של אורוטון.

אנחנו מעלים את המלצתנו למניית אורוטון מ"תשואת חסר" ל"תשואת יתר" לאור החולשה האחרונה במחיר המניה, מאז שהחברה הורידה את התחזית שלה ל-2014. להערכתנו, הורדת התחזיות כבר שוקפה ברובה במחיר המניה, ולמותגים החדשים של החברה יש פוטנציאל חיובי. במקביל, אנו מפחיתים את מחיר היעד למניה מ-5.4 דולר אוסטרלי ל-5.2 דולר אוסטרלי - כ-27% מעל מחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס