הוט במבצע אגרסיבי: 100 שקל לטריפל ל-3 חודשים

מבצע "טריפל MULTI SURF" מציע טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים כולל ערוצי פרימיום, קו טלפון ביתי ללא הגבלה ותשתית אינטרנט של 100 מגה

2014 נפתחת בסערה בשוק התקשורת, ולאחר שבזק בינלאומי החלה במבצע חלוקת דקות חינם לשיחות לחו"ל, היום (ד') יוצאת הוט במבצע אגרסיבי לקידום מכירות חבילת הטריפל שלה וקידום מהירות ה-100 מגה ביט בשנייה.

הוט הודיעה כי היא יוצאת בקמפיין למבצע "טריפל MULTI SURF", המציע ללקוחות שיצטרפו אליה חבילת טריפל הכוללת: טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים + עשרות ערוצי פרימיום, קו טלפון ביתי ללא הגבלה ותשתית אינטרנט של 100 מגה, והכול ב-100 שקל לחודש למשך 3 חודשים ראשונים. לאחר מכן המחיר חוזר לרמתו הרגילה, בהתאם לחבילות שהלקוח בוחר.

סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק בהוט, מסרה כי "מסקר שערך לאחרונה מכון המחקר 'מידע שיווקי' עולה כי במשק-בית בישראל יש בממוצע 7 מכשירים המחוברים לאינטרנט (מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ועוד). נתון זה מבהיר באופן חד-משמעי את הצורך הממשי ברוחב פס לחוויית גלישה מהירה ואיכותית. כחברה היחידה המספקת 100 מגה ברחבי הארץ, הוט נותנת את המענה המיטבי לצורכי האינטרנט הגדלים והולכים של הציבור הרחב".

הוט דיווחה היום כי כ-200 אלף לקוחות אינטרנט, המהווים מעל ל-25% מלקוחות האינטרנט של החברה, כבר גולשים במהירות של 100 מגה.