מניית היום: מזנקת ב-6% בעקבות השלמת עסקה

פריון הקצתה 54.8 מיליון מניות לבעלי המניות של Conduit ClientConnect וכ-2.8 מיליון אופציות לבעלי האופציות של Conduit ClientConnect, בהתבסס על מחיר המניה של פריון בדילול מלא בעת סגירת העסקה

חברת פריון נטוורק הודיעה היום על השלמת רכישת חטיבת ClientConnect של קונדואיט בעסקה המתבססת על מניות בלבד.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון אמר: "עסקה זו ממצבת את פריון כמובילה עולמית בתעשיית ההפצה הדיגיטלית. החברה המאוחדת מספקת מגוון רחב של פתרונות מדיה דיגיטלית ויישומי אינטרנט המסייעים למפתחים להגדיל את יכולות ההפצה והמוניטיזציה של שירותי התוכן שלהם. שותפינו בתחום ההפצה והתוכן, כמו גם המשתמשים הרבים שלנו במוצרי ושירותי החברה וכן בעלי המניות, כל אלה ייצאו נשכרים מהגדלת היצע היכולות שלנו, מההכרה והמיצוב הגבוה והחזק לו אנו זוכים ומכך שפריון תהיה כעת אחת החברות הגדולות בעולם בתחום המוצרים וההפצה הדיגיטלית".

קונדואיט החליטה לפצל את חטיבת Client Connect ואת פעילות ההפצה והמוניטיזציה של החברה, החברה החדשה שפוצלה מקונדואיט תהיה בבעלות מלאה של פריון.

פריון הקצתה 54.8 מיליון מניות לבעלי המניות של Conduit ClientConnect וכ-2.8 מיליון אופציות לבעלי האופציות של Conduit ClientConnect, בהתבסס על מחיר המניה של פריון בדילול מלא בעת סגירת העסקה. פריון מוחזקת כעת על-ידי כ-81% מבעלי המניות הקיימים ובעלי האופציות של קונדואיט, וכ-19% מבעלי המניות הקיימים ובעלי האופציות של פריון, על בסיס דילול מלא.

בעלי המניות של פריון הצביעו פה אחד בעד רכישת חטיבת ClientConnect בנובמבר 2013ההסכם כלל סעיפי standstill עבור בעלי מניות עיקריים, ואף בעל מניות אינו מחזיק ביותר מ-15% ממניות החברה המאוחדת, לאחר הסגירה. בין בעלי המניות הגדולים גם Benchmark Capital ו-JPMorgan Chase & Co.

כל בעלי המניות הקודמים של ClientConnect יהיו כפופים לתנאי חסימה בהתאם לחוזה, אשר נועדו למנוע מכירה חוזרת של מניותיה של פריון המוחזקות על ידם למשך תקופה של שישה חודשים וכן מגבלות על מכירה חוזרת של המניות ב-18 החודשים שלאחר מכן.