הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה חגגה 21 שנה

ערכה אירוע חגיגי לרגל ייסוד ארגון בוגרי הפקולטה למשפטים לדורותיהם

סיבה למסיבה בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה: הפקולטה, שהקים שופט בית המשפט העליון לשעבר, יצחק זמיר, לפני 21 שנה, ערכה החודש אירוע חגיגי לרגל ייסוד "ארגון בוגרי הפקולטה למשפטים" לדורותיהם.

כ-400 מבוגרי הפקולטה מ-22 המחזורים האחרונים, בהם בכירים במגזר הפרטי והציבורי, שופטים ואנשי תקשורת, חגגו בקוקטייל בהשתתפות נשיא האוניברסיטה, עמוס שפירא (מנכ"ל סלקום לשעבר); ראש העיר חיפה, יונה יהב; דיקן הפקולטה למשפטים, פרופ' גד ברזילי ועוד.

את הערב הנחתה פרופ' שולמית אלמוג מהפקולטה למשפטים. בחלק האמנתי כיכבה אורנה בנאי.

שפירא בירך על הקמת ארגון הבוגרים, גילה כי הוא בעצמו רצה ללמוד משפטים, אך אז עוד לא קמה הפקולטה בחיפה, וציין כי "הפקולטה למשפטים היא מיהלומי הכתר של האוניברסיטה".

דיקן הפקולטה, פרופ' ברזילי, בירך ואמר כי מדובר ב"פקולטה תוססת, צעירה ובעלת שם עולמי". ברזילי הוסיף כי הוא מאמין שארגון הבוגרים החדש יעמיק את הקשר בין בוגרי הפקולטה ויאפשר שיתופי-פעולה עם דמויות מרכזיות מעולמות המשפט והכלכלה.

יהב ציין כי בוגרי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה נמצאים בשורה הראשונה של הפוליטיקה והכלכלה הישראלית. "החינוך המשפטי, הביקורת והמחקר הם אבני-יסוד לכל חברה מתוקנת אשר שמה על נס את השמירה על שלטון החוק הדמוקרטי. אנו גאים שהפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה נחשבת לאחת הטובות בארץ".