דיוויד פדרמן שכר דירת יוקרה במגדל נווה-צדק בת"א

בעל השליטה במפעלים פטרוכימיים ובקבוצת הכדורסל מכבי ת"א שכר את הדירה מאיש העסקים יואב פפושדו ■ פדרמן מכר בשנת 2013 את הווילה שבבעלותו בכפר שמריהו תמורת 55 מיליון שקל לאיש ההיי-טק חיים אמיר

מכפר שמריהו לנווה צדק: איש העסקים דיוויד פדרמן בעל השליטה בחברת מפעלים פטרוכימיים ובקבוצת הכדורסל מכבי אלקטרה ת"א, שכר לאחרונה דירת יוקרה במגדל נווה צדק בתל אביב, שבה הוא צפוי להתגורר בקרוב. את הדירה שכר פדרמן מאיש העסקים יואב פפושדו המכהן כיו"ר קבוצת ים סוף שבשליטת אביו אלי פפושדו, שהקימה את מגדל נווה צדק ברחוב אילת.

הדירה ממוקמת בקומה התשיעית של המגדל, ומורכבת למעשה משני לופטים מחוברים זה לזה. על פי הערכות שכר הדירה שישלם פדרמן לפפושדו נע סביב 20-30 אלף שקל לחודש.

באפריל האחרון פרסם "גלובס" לראשונה כי פדרמן מכר את הווילה שבבעלותו בכפר שמריהו תמורת 55 מיליון שקל לאיש ההיי-טק חיים אמיר. הווילה, ששטחה 1,000 מ"ר בנוי על מגרש בשטח 5 דונם, הייתה גדולה לצורכיהם של בני הזוג פדרמן, ועל כן מכרו אותה במטרה לעבור להתגורר בבניין משותף. מאז מחפשים בני הזוג נכס להשכרה בשכונת נווה צדק בתל אביב על מנת להתגורר סמוך לבתם.