AOL מקדמת את טל סימנטוב לסגן נשיא בכיר בחטיבת הווידאו

סימנטוב, ממייסדי -אפ הישראלי 5min שנרכש על-ידי ב-65 מ' ד' ב-2010, ימשיך בתפקידו בחברה כאחראי על תחום השיווק

חברת AOL ממשיכה לשים דגש חזק על תחום הווידיאו ומקדמת את בכיריה הישראלים: היום הודיעה החברה כי היא ממנה את טל סימנטוב לתפקיד סגן נשיא חטיבת הווידיאו ואחראי על פעילות בשווקים חדשים. סימנטוב, שהיה אחראי עד היום על תחום השיווק בחברה, יהיה אחראי על החדרת פעילות הווידיאו של AOL בשווקים דוגמת אנגליה, גרמניה, צרפת, יפן ואוסטרליה.

הרצון של AOL לפתח את תחום הווידיאו מחוץ לגבולות צפון אמריקה, נולד לאור העובדה שבשנה החולפת גדלה פעילות הווידיאו בארה"ב ובקנדה ב-300%.

מדובר בקידום השני של AOL בקרב יוצאי חברת 5min הישראלית שנרכשה ב-2010 ב-65 מיליון דולר. באוקטובר אשתקד הודיעה AOL כי היא ממנה את רן הר נבו לנשיא חטיבת הווידיאו העולמית וכעת, כאמור, היא מקדמת גם את סימנטוב - שניהם מייסדי 5min. המייסד השלישי של החברה הוא חנן לשובר, שמנהל את מרכז המו"פ של AOL בישראל, המעסיק כ-80 עובדים וצפוי לגדול ב-50% בשנה הקרובה.

בחודש נובמבר הגיעה AOL למקום השני בכמות הצפיות בתכני וידיאו - אחרי גוגל/יו-טיוב ולפני פייסבוק - עם זמן צפייה ממוצע של 70 דקות לפי נתוני חברת המחקר קומסקור. במקביל, החברה שמרה על המקום הראשון בהיקף החשיפות לפרסומות וידיאו עם 4 מיליארד פרסומות.