הטיפ היומי: מניה סולידית של חברה עם צמיחה דו-ספרתית

אילנית שרף מפסגות מסקרת את דלתא בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 111 שקל

חברת האופנה דלתא גליל נסחרת בבורסה של ת"א ושווי השוק שלה הוא כ-2.5 מיליארד שקל, לאחר עלייה של 110% במחיר המניה ב-2013. החברה עוסקת בעיצוב, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה, גרביים, הלבשת ילדים וספורט. עד לא מזמן דלתא פעלה בשלושה מגזרים, בארה"ב, בעולם ובישראל, ובאחרונה רכשה את שיסר שמהווה זרוע פעילות נוספת באירופה, בעיקר בגרמניה.

מובילות השוק של דלתא טמונה ביכולת החדשנות ופיתוח המוצרים והבדים. אלו מספקים ללקוחותיה הממותגים בידול, המקנה להם יתרון תחרותי. לחברה יש התמחות במוצרי אל-תפר בקטגוריית הספורט וההלבשה התחתונה, והיא מובילה בתחום המחטבים.

בשנים האחרונות פעלה החברה נמרצות להגדלת הפעילות הממותגת, שקפצה מ-20% מהמחזור ב-2008 ל-50% כיום. פעילות זו מאופיינת בשולי רווח גבוהים יותר בהשוואה לפעילות המסורתית. במסגרת זו נרכשה שיסר הגרמנית, שפועלת בתחום ההלבשה התחתונה. זוהי רכישה אסטרטגית שצפויה, להערכתנו, להניב לדלתא גידול נאה בפעילות וברווחיות בעתיד.

במקביל להרחבת הפעילות הממותגת באמצעות מיזוגים ורכישות, החברה פועלת להגדיל את פעילותה בתחום בחתימה על זיכיונות עם חברות בינלאומיות מובילות, דוגמת Lacoste. במסגרת הסכמים אלו החברה מייצרת ומשווקת מוצרי הלבשה תחת מותגים בינלאומיים. פעילות זו צפויה להמשיך לגדול בעתיד. התווספות מותגים מובחרים לפורטפוליו של דלתא הופכת אותה לשותף מועדף בתעשייה.

אנו צופים צמיחה חד-ספרתית אורגנית בשנים הבאות, לאור המשך הצמיחה בפעילות הקיימת, הרחבת הפעילות הממותגת והתאוששות בפעילות הקמעונאית באירופה. החברה שואפת לצמיחה דו-ספרתית, שתתאפשר להערכתנו רק באמצעות מיזוגים ורכישות. בנוסף, אנו מעריכים שיפור ברווחיות התפעולית.

אחד האתגרים הגדולים של החברה הוא התלות בשני לקוחות מהותיים, וולמארט (13% מהמכירות) ונייקי (כ-10%), אך תלות זו פחתה בשנים האחרונות.

המלצתנו לדלתא היא "קנייה" במחיר יעד של 111 שקל - גבוה בכ-9% ממחיר השוק.

* נכתב ע"י אילנית שרף, אנליסטית בכירה, פסגות ברוקראז'