לאחר שביתה של 19 יום: עובדי הטאבו יחזרו מחר לעבודה

חזרה לשגרת העבודה הרגילה ללשכות רישום המקרקעין איננה אומרת שנפתרו כל אי-ההסכמות בין ועד העובדים לבין המשרדים הממונים, והפסקת השביתה נעשתה נכון לעכשיו לזמן מוגבל

לאחר 19 יום של שביתה בלשכות רישום המקרקעין, יחזרו מחר (ב') העובדים לעבודה סדירה. היום (א') התקיים דיון במוסד לבוררות בין משרד האוצר משרד המשפטים וההסתדרות, כאשר בסופה הוחלט כי עובדי הטאבו יחזרו לעבודה סדירה.

יש לציין כי העובדה שמחר תחזור שגרת העבודה הרגילה ללשכות רישום המקרקעין איננה אומרת שנפתרו כל אי-ההסכמות בין ועד העובדים לבין המשרדים הממונים, והפסקת השביתה נעשתה נכון לעכשיו לזמן מוגבל. מדובר בתקופה של כשבועיים במהלכה ישבו הצדדים למשא-ומתן אינטנסיבי כדי לנסות ולהגיע להסכמות.

מההסתדרות נמסר היום: "בעקבות הדיון שהתקיים היום במוסד לבוררות, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, ביקש מעובדי הטאבו לעשות מחווה של רצון טוב למען האזרחים ולהפסיק את העיצומים למשך שבועיים. סוכם כי במהלך תקופה זו יתקיים משא-ומתן אינטנסיבי בין הצדדים. החל ממחר בבוקר העובדים חוזרים לעבודה מלאה".

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "בתום דיון ממושך הורה המוסד לבוררות מוסכמת על סיום השביתה של עובדי לשכות הרישום והמפקח על רישום מקרקעין ועל חזרתם המיידית לעבודה תקינה. המוסד קבע כי הדיון בפניו לגוף תביעת המדינה יתחדש בעוד שבועיים, במהלכם על ההסתדרות והמדינה לנהל מו"מ כן ויעיל בשאיפה לסיום הסכסוך".