בן-משה: "טענות דנקנר הן שקר ומיחזור; מאחלים לו הצלחה"

קבוצת אקסטרא הולדינג מגיבה לטענה של נוחי דנקנר מהבוקר לממצאים חדשים "קשים ומטרידים" באשר למקורות הכסף של בן-משה: "ה'ממצאים' מופיעים שלא במקרה רק בסעיפים 40 עד 45 לתצהיר - גם בהם אין כל ממש"

מספר שעות לאחר שהגיש בקשה לבית המשפט, קבוצת אקסטרא של מוטי בן-משה עונה לנוחי דנקנר. "מדובר במיחזור נוסף של תצהירי שקר ומניפולציות שנבחנו כבר. קבוצת אקסטרא מאחלת למר דנקנר הצלחה בהמשך דרכו", לשון התגובה.

כזכור, נוחי דנקנר הגיש הבוקר (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לביטול העברת השליטה באי.די.בי מידיו לידי אדוארדו אלשטיין ומוטי בן-משה, בין השאר ובעיקר בגלל שלא ניתנה לו גישה לדוח של רשות ניירות ערך והכנ"ר על מקורות כספיו של בן-משה.

דנקנר טען כי הדוח על בן-משה גרם לו "נזק עצום", וביקש לבטל את החלטת השופט איתן אורנשטיין ולקיים דיון חוזר בבית המשפט וכן הצבעה נוספת של משקיעי אי.די.בי .

לטענת דנקנר, הבודק מטעמו ברלב מצא ממצאים "קשים ומטרידים" ביחס לקבוצת אקסטרא הולדינג של בן-משה, אשר מעמידים בספק את לגיטימיות מקורות המימון של הקבוצה ומעלים חשש כי הקבוצה והעומד בראשה עוסקים בהלבנת הון. לדבריו, מקורות המימון של אקסטרא הושגו בדרכים לא חוקיות ואף פליליות - הונאות והלבנות הון.

בתגובה שפירסמה אחר-הצהריים, קבוצת אקסטרא כותבת כי "גם בדיקת הטענות של דנקנר מהבוקר - המוגדרות 'ממצאים נוספים שאותרו ונותחו לאחר מועד הפגישה עם צוות הבדיקה', אך מופיעות, שלא במקרה, אך ורק בסעיפים 40 עד 45 לתצהיר חברת החקירות שפועלת עבור דנקנר - מעלה כי גם בהן אין כל ממש. כידוע, קבוצת אקסטרא הבהירה זה מכבר כי היא אינה מתנגדת לפרסום הממצאים הרלבנטיים של דוח הבדיקה".

יצוין בהקשר זה כי חברת בלאק קיוב (BLACK CUBE) מוגדרת כחברת מודיעין עסקי, ולא כפי שציינה קבוצת אקסטרא.

עוד נמסר כי "צוות הבדיקה של רשות ניירות ערך והכנ"ר מצא כי מקור הכספים שהופקדו על-ידי קבוצת אקסטרא לביצוע הסדר הנושים הינם מחשבונות מהפעילות השוטפת של החברות בקבוצה, וכן שלא קיים ממצא כלשהו שלפיו מקור הכספים הינו זר לפעילותה. מבחינת השליטה בקבוצת אקסטרא, צוות הבדיקה מצא כי הבעלות והשליטה בה היא של מר בן-משה בלבד, ושלא אותר כל גורם שלישי שיכול לכוון את פעילות הקבוצה הנ"ל בחו"ל".