מיליון הורדות לאפליקציית easy שמציעה חיפוש מבוסס מיקום

אפליקציית easy , שמאפשרת לבצע חיפוש מבוסס מיקום, השיקה גרסה חדשה והודיעה על מיליון הורדות. הגרסה החדשה כוללת שיפורים גרפיים, שיפורי ביצועים ומספר יכולות חדשות.

איזי מיועדת לעזור לאנשים למצוא את המסעדות שנמצאות סביבם וגם איפה יש חנויות בגדים, בתי מלון, גני ילדים ועוד קטגוריות רבות. לחיצה על שם של בית קפה תציג את המרחק שלו מהמשתמש, מספר טלפון וגישה מהירה לאתר האינטרנט של בית העסק. מעבר לזה, האפליקציה יודעת להפעיל את אפליקציית ווייז או גוגל מפות, לצורך ההכוונה לאותו מקום.

איזי הושקה ב-2011, היא מעסיקה שבעה עובדים שכולם בעלי מניות. בחברה הושקעו כמה מיליוני שקלים על ידי אחד המייסדים - איתמר גלילי, שהיה ממקימי אתר זאפ שנמכר לדפי זהב. לפני כשנה הצטרף למשקיעים היזם הסדרתי דב מורן. באיזי מתכננים להרחיב את הפעילות, במהלך השנה, למדינות נוספות.

הגרסה החדשה מציגה שינויים רחבים גם בעיצוב וגם בכל הקשור לממשק המשתמש, כאשר באיזי טוענים שהם כתבו את האפליקציה מחדש בדגש על מהירות ושימושיות. חלק מהשינויים: הצגת מסלול נסיעה/ הליכה/ תחבורה ציבורית בתוך האפליקציה, שיפור אלגוריתם החיפוש - תיקון שגיאות והצעות לפי הקשר ולוח אירועים חדש, המציג תוצאות לפי מיקום המשתמש.