אמרגנו של אייל גולן על חשיפת העדויות: "הנערה שקרנית"

פרסום עדויותיו של הזמר, בהן הוא מודה בקיום יחסים עם נערה אך טוען כי היא שיקרה לגבי גילה, עורר סערה ■ אמרגנו: "במה הוא חטא, בזה שהיה עם נשים?"

פרשת "משחקי חברה" מסרבת לדעוך: לאחר שאמש (ה') נחשפו עדויותיו של אייל גולן בחקירת המשטרה, שבה הודה כי קיים יחסים עם נערה אך טען כי לא ידע את גילה - ביקש אמרגנו, בני פרץ, להעביר מסר שלפיו נעשה לגולן עוול.

"במה הוא חטא?", תהה פרץ בשיחה עם חדשות 2 ממקסיקו סיטי, "בזה שהוא היה עם אישה, בת 20, 18 או 19?".

לשיטתו, הזמר המפורסם הוא המוסרי בפרשה, והנערה שדיברה בגנותו שיקרה. "אם מסתכלים על מוסריות - זה של הילדה השקרנית", אמר פרץ. "עליה צריך להסתכל. היא שיקרה".

לדבריו, גולן שלם עם הפרשה, אך "יכול להיות שהוא יבקר יותר את האנשים שסביבו".

עד היום הכחיש גולן בכל הזדמנות את הטענות כי הודה בחקירה בקיום יחסי מין עם קטינה שגילה פחות מ-18, אך דבריו בחקירה חושפים תמונה אחרת.

חוקר: "כרגע הקראתי לך קטעים ארוכים מעדותה של ס', אותה אתה ממשיך לטעון בתוקף שאתה בכלל לא מכיר. בעדותה היא מגוללת נגדך רשימה ארוכה של חשדות כבדים מאוד, מהחמורים ביותר שאני יכול להעלות על דעתי, אשר באים לידי ביטוי במעשים מעוררי סלידה. האם משהו מהדברים אשר שמעת מעדותה נכונים?".

גולן: "במהלך השנה האחרונה הגיע אליי אבי עם שתי בחורות. אחת מהן הציגה את עצמה כבת 21, והתחילו ביני לבינה עניינים מיניים. תוך כדי הרגשתי שמשהו לא בסדר ולא בטוח בגילה. עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה. היא אמרה לי שהיא שיקרה, והיא בת 17 וחצי, 18. התלבשתי, שמעתי מוזיקה מהבית של השכן שלי, הבנתי שכנראה יש אצלו ערב קריוקי, והבנתי שאני יכול לצאת מהמצב בלי לפגוע בבחורה, אז פשוט לקחתי אותה ואת אבא שלי, כאילו שהולכים לשבת אצל השכן. ישבתי לידה, החלפתי איתה כמה מילים, ייתכן אפילו שנגעתי לה בחזה. לא קרה בינינו כלום".

חוקר: "למה חשדת ושאלת אותה שוב לגילה?".

גולן: "לא יודע, היה לי חשוד כזה. משהו בהתלהבות שלה לא היה נראה לי, ולכן שאלתי".

עדויות נוספות תמכו בגרסה זו של גולן, אך התמונה הנחשפת מקריאת הודאותיו במשטרה מעוררת סלידה: אייל ואביו בסלון הדירה, ובתווך הקטינות.

חוקר: "בזמן שבוצעו המעשים המיניים, היכן היו אבא שלך והחברה שלה?".

גולן: "בסלון לידנו".

חוקר: "כמה זמן נמשך האקט המיני?".

גולן: "3 דקות, אבל אני עצרתי אותה".

חוקר: "אני אומר לך שאבא שלך הביא אותן לביתך על מנת שישכבו איתך בעבור כסף".

גולן: "אין לי יד בדבר, ואין לי מושג".

חוקר: "לפי העדות של הבנות, הן נחשפו לשימוש בסמים. בעדותן הן מוסרות שאביך שילם להן כסף על כך. עולה פה תמונה קשה שאביך, בתמורה לכסף, לוקח בנות ומסרסר בהן".

גולן: "אני לא רוצה להאמין בכך, אני יכול להעיד אך ורק במה שהיה אצלי בדירה".