השיחה: הרשימה של דורון כהן

באילו סוגיות דנו משתתפי פורום הנדל"ן השנתי "גלובס דנס 100"? ■ מי הגיע להיפרד מדן חלוץ, שסיים את תפקידו כיו"ר עמותת אתגרים? ■ ובאיזה כנס נאמו גם נתניהו וגם בנט?

קבוצת דן אנד ברדסטריט אירחה אתמול (ג') במשרדיה בגבעתיים את פורום הנדל"ן השנתי "גלובס דנס 100", בשיתוף בכירי ענף הנדל"ן בישראל. הבכירים, שהתייצבו במזג-אוויר חורפי, נהנו מארוחת בוקר משובחת. כמיטב המסורת הסתדרו הבאים לתמונה קבוצתית משותפת בסוף האירוע. את הדיון בסוגיות הבוערות שמעסיקות את אנשי הענף, ובכלל זה מחירי הדירות למגורים בשנה הקרובה, דיור בר-השגה, התחדשות עירונית וענף המשרדים והריטייל, הנחה העורך הראשי של "גלובס", חגי גולן. המשתתפים תהו בצחוק אם סידור הישיבה באירוע נקבע על-פי גודל החברות, והציעו להושיב את רוני סופר, מנכ"ל גזית גלוב, במרכז החדר, שיאזן בין כולם. דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל, ניצל את המפגש כדי להרכיב רשימת מנכ"לים שיצטרפו למשלחת שתצא למשרדי החברה בניו-יורק.

אבי יעקובוביץ', סגי איתן, פורום הנדל
 אבי יעקובוביץ', סגי איתן, פורום הנדל

אבי יעקובוביץ' וסגי איתן

שחר זיו, דורון כהן, הרשי פרידמן, פורום הנדל
 שחר זיו, דורון כהן, הרשי פרידמן, פורום הנדל

שחר זיו, דורון כהן והרשי פרידמן

נכחו: צח ברקי, סמנכ"ל אגף מידע כלכלה ומחקר בקבוצת דן אנד ברדסטריט; הרשי פרידמן, יו"ר אזורים; שחר זיו, שותף מנהל ב-BDO זיו האפט; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים; תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; אוהד דנוס, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין; סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין; אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב-ים; אבשלום מוסלר, מנכ"ל אמות השקעות; אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ; חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור; חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן; ניר יחזקאלי, מנכ"ל קבוצת ב.יאיר; יעקב נס-אל, מנכ"ל יסקי מור סיוון אדריכלים - MYS; דניאלה פז ארז, מנכ"לית פז כלכלה והנדסה; אבי בן יעקב שותף מנהל בווקסלר ברגמן ושות'; ואיתי ינון, סמנכ"ל תכנון ייעוץ ומחקר.

חלוץ מעביר את האתגר

עמותת "אתגרים", הפועלת לשילוב ילדים, בני-נוער ובוגרים עם מוגבלויות שונות בחברה באמצעות ספורט אתגרי, ערכה אמש את אירוע ההתרמה השנתי שלה. הערב נערך בחסות חברת יפאורה-תבורי באודיטוריום ע"ש סמולרש שבאוניברסיטת תל-אביב. מנכ"ל העמותה, סא"ל במיל' אבנר בלקנאי, ויו"ר אגודת הידידים והבעלים של אלוני חץ, נתן חץ, נפרדו באירוע מיו"ר העמותה היוצא, הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ. חלוץ החליט לעזוב את התפקיד לאחר 5 שנים, והעביר את שרביט העשייה בעמותה לבועז דותן, שנעדר מהאירוע בשל פטירתה של אמו.

דן חלוץ, מישאל חשין, נתן חץ, עמותת
 דן חלוץ, מישאל חשין, נתן חץ, עמותת

דן חלוץ, מישאל חשין ונתן חץ

בין ידידי העמותה שהגיעו לתרום ולתמוך: המשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, ורעייתו רות חשין; רון יריב, מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל; יו"ר חבר, איל קרוליצקי; חנה ובני פרי-זן. את הערב הנחה גלעד עדין ובמהלכו הופיעו כמה מגיבורי אתגרים, אשר ריגשו את הקהל בסיפורים אישיים מעוררי השראה. על החלק האמנותי הופקדו דני סנדרסון וקרן פלס במופע משותף וחד-פעמי.

ביקור הבזק של שוורץ

מרטין שוורץ, מנכ*ל חברת דורל (Dorel) העולמית, שרכשה לאחרונה את חברת מוצרי התינוקות הישראלית טייני לאב, קפץ השבוע לביקור בזק בן 24 שעות היישר ממקום מושבו במונטריאול, קנדה. שוורץ הגיע להיפגש עם עובדי החברה ולברך אותם באופן אישי על הצטרפותם למשפחת דורל וסיפר להם שהיה לו חשוב לבוא במיוחד כדי לומר להם שעל אף שהחברה היא בורסאית ומונה 6,300 עובדים, מדובר בחברה משפחתית הן בניהולה והן באופיה.

מרטין שוורץ, פרדי אבוקרט, דורל רכשו את טייני לאב / צילום: רונן גולדמן
 מרטין שוורץ, פרדי אבוקרט, דורל רכשו את טייני לאב / צילום: רונן גולדמן

מרטין שוורץ ופרדי אבוקרט

שוורץ ציין כי שורשיו היהודיים משכו אותו לחפש השקעות בישראל כדי שיהיה לו תירוץ להגיע לארץ הקודש לעתים תכופות, ושיתף בכימיה שנוצרה בינו לבין פרדי אבוקרט, מנכ"ל טייני לאב, ושירה באום, סמנכ"לית השיווק.

פרשר לקהילה

משה וידמן, יו"ר מזרחי טפחות; אלדד פרשר, מנכ"ל הבנק; ודינה נבות, סמנכ"לית השיווק - בילו אמש בהשקה של פרויקט "נפגשים" לשנת 2014. מדובר בפרויקט של הבנק למען הקהילה, היוצא לדרך זו השנה השנייה. באירוע סיפר פרשר לנוכחים כי הבנק בחר להשקיע שוב בפעילות של מפגשים והרצאות העשרה לכלל האוכלוסייה, ללא עלות.

דינה נבות, משה וידמן, אלדד פרשר, השקת פרויקט
 דינה נבות, משה וידמן, אלדד פרשר, השקת פרויקט

דינה נבות, משה וידמן ואלדד פרשר

גנץ בחורשת המטכ"ל

פורום המטכ"ל לדורותיו התכבד השבוע בחורשה על שמו. ביום שני נערכה חנוכת חורשת מטכ"ל באתר הסטף, הסמוך לירושלים. הקמת החורשה היא פרי יוזמה משותפת של יו"ר קק"ל אפי שטנצלר והרמטכ"ל בני גנץ. את הטקס כיבדו בנוכחותם שר הביטחון המכהן, רא"ל במיל' משה בוגי יעלון, הרמטכ"ל גנץ והרמטכ"ל לשעבר שאול מופז. גולת הכותרת של הטקס הייתה נטיעת עצים על-ידי יעלון, גנץ, שטנצלר, הרמטכ"לים בדימוס ואלופי צה"ל לדורותיהם.

בני גנץ, משה (בוגי) יעלון, אפי שטנצלר, חורשה ע
 בני גנץ, משה (בוגי) יעלון, אפי שטנצלר, חורשה ע

בני גנץ, משה (בוגי) יעלון ואפי שטנצלר

בטקס השתתפו גם בני משפחותיהם של חברי המטכ"ל שהלכו לעולמם, בהם: דליה רבין, גלעד ועמרי שרון, טלי ליפקין שחק ויעל דיין. בנוסף לנטיעות, כלל היום החגיגי גם צעידה ביער, סקירות מפי מומחים על המצב הביטחוני במזרח התיכון ועל האיומים על ישראל ושיח מפקדים.

האיחור של בנט

צמרת הקהילייה המדינית, העסקית והביטחונית נפגשה אמש (ד') בכנס השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), שנערך במוזיאון תל-אביב לאמנות. בין המשתתפים: שר הביטחון משה יעלון; ח"כ מרב מיכאלי; ח"כ תומר בר לב; דן שפירו, שגריר ארה"ב; עמוס ידלין, יו"ר המכון למחקרי ביטחון לאומי; עו"ד חנינא ברנדס; עידו ובתיה דיסנצ'יק; פרופ' איתמר רבינוביץ'; ישראל רויזמן; ד"ר יעל אלמוג, מבעלי גיתם BBDO; פרנק לואי, שהגיע מלווה באשתו שירלי ובנו דיוויד; העיתונאי תומאס פרידמן ועוד.

דן שפירו, פרנק לואי, עמוס ידלין, הכנס השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי / צילום: חן גלילי
 דן שפירו, פרנק לואי, עמוס ידלין, הכנס השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי / צילום: חן גלילי

דן שפירו, פרנק לואי ועמוס ידלין

המשתתפים בכנס עקבו בדריכות אחר העדכונים על עיכובו של מטוס הח"כים בקרקוב, כיוון שהשר נפתלי בנט וראש סיעת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג, היו אמורים להגיע לאירוע. השר בנט לא אכזב והגיע היישר משדה התעופה לנאום באיחור של כארבע שעות, ושיתף את הנוכחים ברשמים מהפעם הראשונה שלו על אדמת פולין. כשרה"מ בנימין נתניהו חתם את הכנס בנאומו, בנט כבר עזב את המקום.