אוהדי מכבי ת"א כבר יכולים לשריין כרטיס לפיינל-פור עבור 65 אירו

חברת ticket2final מציעה לאוהדים לרכוש כבר היום "אופציות" לכרטיסים לאירוע במילאנו; המשחק מול גלטסראי נדחה ב-21:45 בגלל משחק הכדורגל

למרות שהיורוליג טרם הוציאה למכירה רשמית את הכרטיסים לפיינל-פור שייערך במילאנו בין 16-18 במאי, חברת ticket2final כבר מציעה לאוהדים שמעוניינים להבטיח את מקומם באירוע, כמדי שנה - לרכוש "אופציות למשחק".

אוהדי מכבי ת"א, למשל, יכולים לרכוש אופציות בסכום של בין 65 ל-79 אירו, שמאפשרות לרכוש כרטיסים למשחק במחיר נקוב - במידה ומכבי ת"א אכן תעפיל לאירוע. במידה והקבוצה לא תעפיל, יפסידו האוהדים את התשלום עבור האופציות.

בתוך כך, ההעפלה של מכבי ת"א בכדורגל לשלב הנוק-אאוט בליגה האירופית, הביאה את ראשי מועדון הכדורסל לפעול לשינוי לוח הזמנים ביורוליג. זאת במטרה לאפשר לאוהדי המועדון ליהנות מצפייה במשחקי הכדורגל והכדורסל, ולאפשר רייטינג גבוה ככל הניתן לערוץ 10 המשדר את מכבי ביורוליג.

ראשי היורוליג נענו לפניית קבוצת הכדורסל ודחו את המשחק הביתי ב-27 בפברואר בטופ-16 מול גלטסראיי ב-40 דקות, והוא ייפתח ב-21:45 - כך שיחפוף בכמה דקות בלבד את משחקה של קבוצת הכדורגל מול פ.צ. באזל, משחק אותו קבעה אופ"א לשעה 20:00.