עוד שיא נשבר: 111.5 מיליון צופי טלוויזיה לסופרבול 2014

הסופרבול ה-48 ששודר ברשת FOX הפך לנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית וניפץ את השיא של 2012

הסופרבול ה-48 שנערך אתמול (ב') לפנות בוקר בניו-ג'רזי בין סיאטל סיהוקס לדנבר ברונקוס אמנם היה אחד ממשחקי הגמר הכי חד-צדדיים (8-43 לסיהוקס), אבל גם זה לא מנע ממנו להיכנס לספרי ההיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.

את המשחק ששודר ברשת FOX ראו 111.5 מיליון צופים - נתון ששבר את השיא שנרשם בסופרבול של 2012 בין ניו-יורק ג'איינטס לניו-אינגלנד פטריוטס ועמד על 111.3 מיליון צופים. בכך הפך הסופרבול של 2014 לתוכנית הנצפית אי-פעם בתולדות הטלוויזיה בארה"ב.

הרייטינג הממוצע במשחק עמד על 46.4% - מעט פחות מהרייטינג שנרשם ב-2011, אז נרשם נתון של 47.9%. נתח הצפייה (share) הממוצע עמד על 69%.

גם ההייפ המפורסם סביב הפסקת המחצית לא אכזב: הרייטינג במהלך ההפסקה בה הופיעו ברונו מארס ולהקת רד הוט צ'ילי פפרס היה הגבוה אי-פעם - ובסך-הכול הסתכמה הצפייה במחצית ב-115.3 מיליון צופים, נתון ששבר את השיא של הופעת המחצית של מדונה ב-2012 (114 מיליון צופים).

בחלוקה לשווקי טלוויזיה, נרשמו בקנזס סיטי נתוני הצפייה הממוצעים הגבוהים ביותר בארה"ב - 58.1% (78% share). בסיאטל, ממנה מגיע המנצחת במשחק, נרשם הרייטינג השני הכי גבוה - 56.7% (92% share). בדנבר, ממנו הגיעה הפיינליסטית, נרשם רייטינג של 51.4% (83% share).