מג'יק זכתה בפרס החדשנות עבור פתרונות מובייל עסקיים

נשיא החברה: "פתרון המובייל העסקי שלנו זכה לאימוץ מהיר במהלך 2013 מצד לקוחותינו ברחבי העולם"

חברת מג'יק , המספקת פלטפורמות תוכנה למובייל לעסקים, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית, הודיעה כי זכתה בפרס החדשנות של DeveloperWeek 2014, לפיתוח יישומי מובייל עסקיים. הפרס ניתן על הכרה בטכנולוגיות ובמוצרים חדשניים. הזוכים בפרס נקבעים הן על ידי הצבעה של חברות הפועלות בתחום והן על ידי פאנל שופטים עצמאי.

פתרון המובייל העסקי של מג'יק הינו פתרון מקצה-לקצה המספק למפתחי יישומי מובייל כלי חזק, גמיש, ורב ערוצי בו ניתן לפתח יישומים עסקיים במהירות, בעלות-תועלת גבוהה וכן יכולות אבטחה גבוהות.

הפתרון השלם של מג'יק משלב את פלטפורמת היישומים Magic xpa, פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi, כלי השליטה והבקרה Magic MDM וכן שירותי תוכנה נלווים למובייל. פתרונות ושירותים משולבים אלו מאפשרים פיתוח, אינטגרציה, הטמעה וניהול מוצלח של אפליקציות מובייל לעסקים. הפתרון של מג'יק מאפשר לעסקים ליהנות מיתרונות של פיתוח מהיר והגעה לשוק, סט יכולות יחיד המותאם לכל המכשירים יחד עם החזר השקעה מהיר.

"אנו נרגשים מהבעת האמון הגורפת אותה קבלנו מ-DeveloperWeek, מהלקוחות הקיימים שלנו ומשותפינו העיסקיים", מסר אודי ארטל, נשיא מגי'ק. "פתרון המובייל העסקי שלנו זכה לאימוץ מהיר במהלך 2013 מצד לקוחותינו ברחבי העולם הכוללים את Rummel Matratzen הגרמנית Millenium MusicMedia מארצות הברית Nictus Ltd. מדרום אפריקה ו-BNP Real Estate מצרפת. אנו מצפים להתקנות רבות במהלך 2014".