Lead יתמודד על תקציב פרסום כרטיס האשראי של אל-על

נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות

משרד הפרסום Lead, בראשות רמי יהודיחה, מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי החדש של חברת אל-על - כך נודע ל"גלובס". זאת, לאחר שמשרד הפרסום ראובני-פרידן, שהוזמן לקחת חלק במכרז, הודיע לחברה כי לא יתמודד על התקציב. גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל נותרו בהתמודדות.

הסיבה שבשלה בחרו בראובני-פרידן לא לקחת חלק במכרז היא שהמשרד מטפל כיום בתקציב בנק מזרחי-טפחות, שאינו נחשב למשמעותי בשוק, אך כנראה מספיק לאנשי המשרד, שרואים בכך ניגוד אינטרסים מאחר שלבנק כרטיס אשראי משלו.

כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה יצאה אל-על במכרז לבחירת משרד פרסום שילווה את השקת כרטיס האשראי שהיא מתעתדת להשיק בשיתוף עם דיינרס. ההשקעה הכספית המתוכננת לפעילות הפרסומית סביב המהלך עומדת על כ-10 מיליון שקל.

באל-על העדיפו לא להכניס להתמודדות על התקציב משרדי פרסום שמטפלים בתקציבי אשראי אחרים, וכך נשאר מחוץ להתמודדות משרד הפרסום של החברה עצמה: מקאן-אריקסון.

כמו כן, באל-על העדיפו שמשרדים שמטפלים בתקציבי הבנקים הגדולים לא ייקחו חלק במכרז, אך תקציבים של בנקים קטנים יותר כמו הבנק הבינלאומי של גליקמן או יהב של Lead אינם מהווים חסם.

אל-על מתכננת להשיק כרטיס אשראי שההטבה המרכזית שלו היא יחס המרה אטרקטיבי במיוחד לרכישת כרטיס טיסה בונוס, שיהיה טוב יותר באופן משמעותי לעומת היחס הקיים כיום בכרטיסי האשראי. הכרטיס יוצע בין היתר ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד של החברה, המונה יותר ממיליון חברים.