שברולט מתניעה מחדש: משיקה בארץ שורה של דגמים

משיקה בארץ שורה של דגמים עם מנועי טורבו חדשים ותמחור אגרסיבי בליווי קמפיין עם מנצ'סטר יונייטד

חברת UMI השיקה היום רשמית את קו הדגמים המחודש של שברולט בישראל, שבמרכזו היצע של מנועי טורבו בכל הדגמים והרחבת היצע הדגמים. מנוע הטורבו-בנזין החדש, בנפח 1.4 ליטר ובהספק 140 כ"ס, יוצע כעת בשברולט "סוניק" לצד מנוע ה-1.6 ליטר הרגיל. הוא יופיע בדגם ה-RS הספורטיבי, שיצויד במלים מונמכים, חישוקים רחבים, מושבי ספורט ועוד במחיר של כ-110 אלף שקלים לדגם האוטומטי.

אותו מנוע 1.4 ליטר יוצע גם במיניוואן "אורלנדו", שהיה קיים עד כה עם מנוע טורבו-דיזל בלבד. לרכב יש שבעה מקומות ישיבה, מערכת מולטימדיה ועוד והוא יעלה כ-157 אלף שקלים. לקראת מרץ יתחיל השיווק של המשפחתית "קרוז" בגרסאות סדאן וסטיישן עם המנוע החדש כסטנדרט.

במקביל השיקה החברה בארץ את מכונית המנהלים "מאליבו", שעברה לאחרונה חידוש. היא תשווק בארץ עם מנוע 2 ליטר טורבו בהספק 259 כ"ס, 10 כריות אוויר ועוד במחיר 176 אלף שקל.

המכוניות יושקו בליווי קמפיין שצולם באנגליה בשיתוף עם כמה מכוכבי מנצ'סטר יונייטד, ששברולט היא אחת מנותנות החסות שלה.