חדש: קבוצת רכישה לפונדקאות; איזו הנחה מציעים?

סך העלויות בהליך הפונדקאות מוערך במקרה הטוב ב-95 אלף דולרים ■ בתרחיש המיטבי, שבו יירשמו תשעה לקוחות לקבוצה, יירד המחיר ל-83 אלף

בתיבת המייל שלנו השבוע חיכתה הודעה יוצאת דופן, המבשרת על פתיחתה של קבוצת רכישה לתינוקות בפונדקאות. קראתם נכון: מה שהיה עד עכשיו מנת חלקם של תחומים כמו דיור, מכוניות או קואופרטיבים צרכניים, עבר גם לעולם ההורות.

קל להיות ציניים כלפי היוזמה הזו - שתוצג במלואה בכנס הפונדקאות הבינלאומי שמתקיים בסוף השבוע בתל אביב - אבל הרציונל נשמע לגיטימי למדי: בהודעה מפורטות העלויות האסטרונומיות של הליך הפונדקאות בחו"ל, שמתחילות בעשרות אלפי דולרים ומטפסות למאות אלפים. לשם כך, לשון ההודעה, "פותחה תוכנית מיוחדת לרכישה קבוצתית של הליכי פונדקאות, המציעה ללקוחות הנחה קבוצתית מדורגת (החיסכון המובטח נע בין 10% ל-25%)".

סך העלויות בהליך הפונדקאות מוערך במקרה הטוב ב-95 אלף דולרים. בתרחיש המיטבי, שבו יירשמו תשעה לקוחות, יירד המחיר ל-83 אלף. מדוע ההנחה מדורגת? ממש כמו קניית רכב או דירה - ככל שיגדל מספר הנרשמים יגדלו כוח הקנייה ועמו היכולת לקבל הנחה בכל התהליך. ויש גם מבצע: זוגות (או הורים מיועדים) שיצטרפו בחודש הראשון של כל רבעון יהיו זכאים להנחה של 1,000 דולרים.

לנו לא נותר אלא לאחל הצלחה לכל מי שמצוי בתהליך, ושהחסידה תבקר בכל בית שחפץ בה - בין אם נעשה התהליך בקבוצת רכישה ובין אם לאו.