טוויטר רוצה להיות פייסבוק: בוחנת שינוי עמוד הפרופיל האישי

בבלוג הטכנולוגיה Mashable מדווחים כי החברה בוחנת שינוי של עמוד הפרופיל האישי בטוויטר, כך שייראה הרבה יותר מגוון, כולל תמונת קאבר גדולה ■ אלמנטים נוספים דומים הם מעין הצגת "טיימליין" של הציוצים האחרונים שהמשתמש צייץ

טוויטר מנסה להידמות קצת יותר לפייסבוק ואפילו לגוגל פלוס: בבלוג הטכנולוגיה Mashable מדווחים כי החברה בוחנת שינוי של עמוד הפרופיל האישי בטוויטר, כך שייראה הרבה יותר מגוון, כולל תמונת קאבר גדולה, שבפינה השמאלית שלה מופיעה תמונת הפרופיל של המשתמש - ממש כמו בפייסבוק.

אלמנטים נוספים דומים הם הצגת פרטים על המשתמש מתחת לתמונת הפרופיל שלו ומעין הצגת "טיימליין" של הציוצים האחרונים שהמשתמש צייץ.

מתחת לתמונת הקאבר מופיעה הסטטיסטיקה של המשתמש כמו כמות הציוצים שלו עד היום, תמונות וסרטוני וידיאו ששיתף, כמה אנשים עוקבים אחריו ואחרי כמה אנשים הוא עוקב ועוד.

בטוויטר מנסים את העיצוב החדש על כמות קטנה יחסית של משתמשים ושמים הרבה דגש על גודל הן מבחינת התמונות והן מבחינת כרטיסיות המציגות את הציוצים השונים.

בחברה סירבו להגיב לפניית Mashable בנוגע לשינויים הצפויים.

טוויטר רוצה להיות פייסבוק / קרדיט: Mashable
 טוויטר רוצה להיות פייסבוק / קרדיט: Mashable