חדר הבקרה של באזילה ינטר באינטרנט משברים בזמן אמת

חברת הניטור והמחקר במדיה החברתית באזילה משיקה כלי שיאפשר לארגונים ולעסקים ניטור שיחות באינטרנט בזמן אמת ע"י צוות אנליסטים חיצוני

חברת הניטור והמחקר במדיה החברתית באזילה משיקה כלי חדש שיאפשר לארגונים ולעסקים ניטור שיחות באינטרנט בזמן אמת על-ידי צוות אנליסטים חיצוני.

הכלי החדש, תחת השם "חדר בקרה", יאפשר לבעלי עסקים וארגונים לאתר משברים בזמן התהוותם ולהיעזר באנליסטים של חברת באזילה על מנת לנתח את השיחות האלה ולפעול כדי לנסות ולמנוע את המשבר המתקרב.

לדברי מנכ"ל באזילה, יואב פרידור, "עד היום איפשרה החברה לעסקים לקבל התראות ודוחות מבאזילה, אך את עבודת הניתוח היו צריכים לעשות עובדי העסקים עצמם. כעת מציעה באזילה אנליסטים משלה, התומכים ב-7 שפות, והם אלה שמקבלים את ההתראות והדוחות ומעבירים לעסקים רק את מה שקריטי ורלוונטי עבורם.

"אנחנו נמצאים בשלב בהבנה של ארגונים שיש צורך במעקב שוטף אחרי המידע, וחלקם הגיעו למסקנה שאין צורך לגדל את היכולות האלה בתוך הארגון עצמו. מה שאנחנו מציעים הוא בעצם חדר בקרה, המושתת על טכנולוגיה מתקדמת למעקב אחר סביבתו התקשורתית של המותג, והכול ברזולוציה יומיומית ואפילו פר שעה", מסביר פרידור.