יואב פרידור

יואב פרידור, מנכ"ל חברת באזילה  / צלם: עינת לברון
מנכ"ל חברת באזילה, המתמחה בניטור ובמעקב אחר השיח ברשת

כתבות אחרונות

 
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מצרכן שקונה הפכנו לצרכן שמדבר על איך הוא קונה"

יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי

רועי גולדנברג 16.07.2014

חדר הבקרה של באזילה ינטר באינטרנט משברים בזמן אמת

חברת הניטור והמחקר במדיה החברתית באזילה משיקה כלי שיאפשר לארגונים ולעסקים ניטור שיחות באינטרנט בזמן אמת ע"י צוות אנליסטים חיצוני

רועי גולדנברג 13.02.2014

Buzzilla הישראלית - אחת מחברות הסטארט-אפ החדשניות בעולם

כך נקבע בוועידת המשקיעים השנתית New England Venture Summit ■ חברת Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח מידע במדיה חברתית

שירות גלובס 09.01.2014
באזילה (Buzzilla) | לפני כולם

אולמרט מצטרף כשותף בחברת ניטור המידע באזילה

ראש הממשלה לשעבר קיבל מניות בחברה ■ במסגרת פעילותו יסייע אולמרט לחברה בתחום הפיתוח העסקי וקשרי משקיעים

צחי הופמן 06.02.2013

רמי לוי: "אצלי באתר מוכרים 'פסק זמן' הרבה יותר בזול"

לוי בכנס איגוד האינטרנט הישראלי: תוך 10 שנים 20% ממכירות המזון יהיו באינטרנט ■ סטימצקי: המכירה המקוונת של ספרים - פחות מ-1% מהמכירות שלנו

רועי גולדנברג 21.02.2012

גידול של 9% בשיחה ברשת על תוכנית טלוויזיה שווה לעלייה של 1% ברייטינג

מחקר של נילסן בארה"ב מראה כי הפעילות במדיה החברתית הולכת והופכת למדד מהימן להתנהגות צרכנית בעולם הממשי

רועי ברק 27.10.2011

חברת הניטור והמחקר באזילה החלה לסרוק את גוגל פלוס

מנכ"ל באזילה, יואב פרידור: "אנחנו סורקים רק את הפרופילים שהוגדרו כלא פרטיים, וגם בהם - רק את מה שנכתב עבור כלל הציבור"

נועה פרג 28.07.2011

התוכניות המדוברות: "כוכב נולד" איבדה באזז אך עדיין בפסגה

על-פי מדד התוכניות המדוברות של Buzzilla, "לה לה לנד" מופיעה ביותר מ-1,000 שיחות גולשים ברשת 5 ימים בלבד לאחר השקתה

רועי ברק 04.07.2011

התוכניות המדוברות ברשת: "היכל התהילה" במקום השלישי

באזילה: "כוכב נולד" מתברגת ראשונה, "Glee" במקום השני ■ הוט הכניסה לטבלה המלאה של התוכניות המדוברות ברשת 9 תוכניות - לעומת שתי תוכניות של yes

רועי ברק 01.06.2011

Buzzilla גייסה מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר

עד כה התבססה החברה על הון עצמי ■ המשקיע הוא איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב ■ Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח תוכן אינטרנטי

נועה פרג 27.04.2011

"באמת שלא הייתם צריכים": מהן המתנות המועדפות לחג?

קדחת המתנות לפסח בעיצומה: מחקר שערכה Buzzilla מגלה כי רבים רואים בתרבות המתנות טרחה, מחפשים מתנות עם אמירה אישית ומעדיפים שוברים או פריטים שלא תופסים מקום

מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2011

"מנהלי מותגים אוהבים להגיד: 'תעשה לי פייסבוק'"

6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות

נועה פרג 16.02.2010

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1