בעל מניות של טיים וורנר הגיש תביעה נגד המיזוג עם קומקאסט

טוען כי המיזוג של שתי חברות הכבלים הגדולות ביותר בארה"ב ייתקל במכשולים רגולטוריים, וכי העסקה גובשה בהליך סחר לא הוגן

אחד מבעלי המניות של טיים וורנר כייבל הגיש תביעה משפטית במטרה למנוע את עסקת ההשתלטות בת 45.2 מיליארד הדולר שבמסגרתה תימכר טיים וורנר כייבל לקומקאסט. בעל המניות טוען כי המיזוג של שתי חברות הכבלים הגדולות ביותר בארה"ב ייתקל במכשולים רגולטוריים, וכי העסקה גובשה בהליך סחר לא הוגן.

על-פי הדיווח בסוכנות בלומברג, מטרת התביעה המשפטית היא למנוע את "מכירת החברה במחיר לא הוגן ובאמצעות הליך לא הוגן ומוטה לטובת האינטרסים של קומקאסט", כך נטען בכתב התביעה שהגיש אתמול (שבת) המשקיע ברפני בארט, לבית המשפט העליון של מדינת ניו-יורק במנהטן. בארט גם ביקש מבית המשפט להתיר לו לייצג בתביעתו את מחצית בעלי המניות של טיים וורנר כייבל.

בעלי המניות של טיים וורנר כייבל יקבלו 2.875 מניות קומקאסט עבור כל אחת ממניותיהן, על-פי הודעת החברות שלשום (ו'). העסקה משקפת שווי של 158.82 דולר למניית טיים וורנר כייבל - 17% יותר ממחיר הסגירה שלה ב-12 בפברואר. העסקה, הטעונה את אישור בעלי המניות ורשויות הפיקוח, תושלם עד סוף 2014.

"לנוכח מעמדה הדומיננטי של קומקאסט בתעשיית הטלוויזיה בכבלים, מעורר מיזוגה של טיים וורנר כייבל עם קומקאסט בעיות בתחום השמירה על התחרות, שלא היו מתעוררות לו היה מדובר ברוכשת פוטנציאלית אחרת", טען בארט.

שתי החברות מסרו כי העסקה צפויה להיבחן בידי ה-FCC ומשרד המשפטים של ארה"ב.