בזק: 7,000 לקוחות הספיקו לשדרג ל-100 מגה

בזק החליטה לא להיאבק בהחלטת משרד התקשורת ולהפסיק את המבצע כפי שדרש ■ מטרת המבצע הייתה לחשוף את לקוחות החברה לפלטפורמת השירות העצמי ■ בעוד שנה יחלו המשדרגים החדשים לשלם 100 שקל בחודש

מבצע השדרוגים שמשרד התקשורת עצר לבזק היטיב עם 7,000 מנויים חדשים, ששידרגו מהירויות בחינם - כך עולה מנתונים שפרסמה היום (ב') החברה.

לדברי בזק, השדרוגים בוצעו לקצבי הגלישה המהירים ל-100 מגה ול-40 מגה, כאשר 60% מהלקוחות ששדרגו את מהירות הגלישה שלהם שדרגו לקצב 100 מגה, ו-40% שדרגו לקצב 40 מגה.

כזכור, בשבוע שעבר השיקה בזק אתר חדש לשירות עצמי המאפשר מגוון רחב של שירותים בשירות עצמי, במסגרתו יצאה במבצע שדרוג מהירות הגלישה בחינם למשך שנה לקצבים של עד 100 מגה, וזאת ללקוחות שיבצעו פעילות זו באמצעות האתר.

7,000 הלקוחות ששדרגו ל-100 מגה ייהנו משדרוג חינם למשך שנה, אך מיד לאחר מכן ייאלצו לשלם מחיר מלא העומד היום על 100 שקל בחודש.

מטרת המבצע המדובר הייתה לחשוף את לקוחות החברה לפלטפורמת השירות העצמי החדשה באתר האינטרנט של בזק, אלא שמשרד התקשורת החליט לעצור את המבצע מחשש שהוא יזיק למתחרים ערב פתיחת השוק לתחרות.

אתמול (א') בערב נפגשו ראשי בזק עם מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, כדי להסביר את עמדתם בעניין המבצע ולהדגיש כי מדובר במבצע מוגבל בזמן שפתוח לכל ספקיות האינטרנט בשוק, ובעיקר מיטיב עם הצרכנים.

למרות הפגישה שלא נתלו בה תקוות רבות, בזק החליטה לא להיאבק בהחלטת משרד התקשורת, למגינת-ליבם של צרכנים רבים.