אב הבית במעון נתניהו מאיים: אחשוף "פרטים מביכים"

אב הבית בבית משפחת נתניהו דורש 200 אלף שקל - או שיתבע ויחשוף "פרטים מביכים ממעון ראש הממשלה" ■ מגעים שהתקיימו במשך שבועות לתשלום פיצויים עם עורך דינו - נכשלו ■ גורמים במשרד רה"מ: "ניסיון סחיטה"

אדם שעבד קרוב לשנתיים כאב הבית בבית ראש הממשלה בירושלים דורש פיצוי בסך 200 אלף שקל בשל הפרה לכאורה של תנאי העבודה שהובטחו לו. אם לא יקבל את מבוקשו, הוא עלול לתבוע את הזוג נתניהו ואף לחשוף "פרטים מביכים מבית ראש הממשלה".

לטענת אב הבית, תנאי העבודה שהובטחו לו הופרו, הוא לא קיבל את כספו ולא קיבל את התשלום המגיע לו עבור השעות הנוספות שהגיע לו. כמו כן, הוא טוען כי במהלך עבודתו הוא היה עד להתנהלות לא תקינה בבית ראש הממשלה.

לדבריו, חשיפת הפרטים וההקלטות שבידיו תעורר מהומה שתביך את ראש הממשלה, רעייתו שרה וגורמים נוספים במעון הרשמי.

בשבועות האחרונים התקיימו מגעים אינטנסיביים בין עורך דינו של אב הבית לבין משרד ראש הממשלה, אולם הם התפוצצו בעקבות מחלוקת כספית על גובה הפיצוי. במשרד ראש הממשלה הסכימו לשלם לעובד 50 אלף שקל ולסדר לו משרה, אולם העובד שב ודרש כאמור 200 אלף שקל.

גורמים במשרד ראש הממשלה אמרו בתגובה כי העובד לא יצליח לסחוט את נתניהו.

אב הבית צפוי לפגוש בקרוב בכיר במשרד מבקר המדינה כדי להעביר לו את החומר שלכאורה יש בידיו. כמו כן, הוא עשוי להגיש בהמשך לבית הדין לעבודה תביעה לדרישת הפיצויים.