סמארטפון G Flex של LG: מהיר עם מסך קעור ענק

ג'י פלקס הוא פאבלט מוצלח מאוד, מתאים לאנשים שרוצים מסך ענק בגודל 6 אינץ' ולהתפנק עם הטכנולוגיה הקעורה שלו

חשבתם שמסך 5 אינץ' זה גדול? תחשבו שוב. דגם G Flex של LG מתגאה בצג ענק שהופך אותו לפאבלט (שילוב של סמארטפון וטאבלט), ובנוסף מתגאה בטכנולוגיות חדישות של מסך קעור וריפוי עצמי.

מסך

הטרנד החדש בעולם האלקטרוניקה הבידורית הוא מסך קעור. ג'י פלקס הוא המכשיר הראשון בארץ שמגיע עם מסך מסוג זה. העיצוב החדש נותן למכשיר זווית נוחה לאחיזה ביד, במיוחד בעת שיחת טלפון או כשמכניסים אותו לכיס האחורי של הג'ינס. המסך גדול מאוד - 6 אינץ', והזווית הקעורה יוצרת תחושה שהמכשיר קצת קטן יותר. יתרון קטנטן נוסף הוא בצפייה בסרטים במכשיר, כאשר המסך עוטף את הצופים, בדומה לאולם קולנוע מסוג IMAX. המסך מעט גמיש, מה שאמור להגביר את יכולת ההישרדות שלו במקרה שיושבים עליו בטעות (לא מומלץ לנסות). בכל אופן, איכות המסך מוצלחת ורמת הצבעים טובה מאוד. רזולוציית ה-HD המעט נמוכה עם רמת צפיפות של רק 245ppi לא פוגמת בחוויה.

ריפוי עצמי

הטכנולוגיה עם השם המפוצץ "ריפוי עצמי" (self healing) כנראה תמגן בהמשך את הסמארטפונים שלנו בצורה מוצלחת, אבל היום היא גימיק. הפאבלט של LG מגיע עם ציפוי מיוחד בצד האחורי שלו, שאמור לגרום לשריטות קלות להחלים. בפועל זה בקושי עובד.

חומרה

ג'י פלקס הוא פאבלט מהיר, מהיר מאוד. הכול עובד כאן בצורה חלקה, כאשר החומרה שנמצאת בתוך המכשיר כוללת מעבד ארבע ליבות מסוג סנפדרגון 800 של חברת קוואלקום במהירות 2.26 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 32 ג'יגה אבל ללא יכולת הרחבה באמצעות כרטיס. הפאבלט גם מגיע עם התקן אינפרה אדום המשמש לאפליקציית השלט רחוק האוניברסלי שלו (טלוויזיה, ממיר, בלו-ריי ומזגן), רק שהוא ממוקם בגב המכשיר ומאוד לא נוח להשתמש בו.

מצלמה

חיישן של 13 מגה פיקסל עם פלאש. התמונות עם צבעים חיים. יש התמודדות טובה עם מקומות סגורים.

סוללה

עד לפני כשנתיים התאפיינו הסמארטפונים של LG בסוללות חלשות. בדגמים האחרונים השיפור עצום, כאשר ה-G Flex המגיע עם סוללה של 3,500 מילי אמפר היא ללא ספק החזקה ביותר היום בשוק. הפאבלט הזה יחזיק לפחות יום וחצי של עבודה, אם לא יותר.

בשורה התחתונה

ג'י פלקס הוא פאבלט מוצלח מאוד, הוא מתאים לאנשים שרוצים מסך ענק בגודל 6 אינץ' ורוצים להתפנק עם הטכנולוגיה הקעורה שלו. כרגע מדובר ביתרון חביב ולא יותר מזה.

מחיר

כפי שפרסמנו כאן בשבוע שעבר, בשל הסכם בין היבואן לבין אורנג', בשבועות הקרובים יימכר המכשיר בייבוא רשמי בבלעדיות באורנג' - מהלך שאינו עולה בקנה אחד עם רוח התחרות שהתרגלנו אליה, אך ניתן גם לרכוש אותו בייבוא מקביל, או להמתין להגעתו בייבוא רשמי גם לערוצי מכירה נוספים. 4,000 שקל באורנג'.