אוהדי בארסה כבר לא בטירוף על הקבוצה?

רק 36 אלף בקשות לכרטיסים של אוהדי ברצלונה לגמר הגביע מול ריאל מדריד שייערך במסטאיה, לעומת 72 אלף בקשות לגמר באותו אצטדיון לפני 3 שנים

ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות; היא מחכה לגמר הגביע מול ריאל מדריד; וגם מאבק האליפות עדיין פתוח לגמרי - אבל נראה שבכל זאת אצל אוהדי הקבוצה מורגשת עייפות מסוימת. העיתון הכלכלי "אל קונפינדנסיאל" מדווח כי לגמר הגביע מול ריאל מדריד שייערך ב-16 באפריל באצטדיון המסטאיה בוולנסיה, הגיעו 36,323 בקשות לכרטיסים של אוהדי ברצלונה - זאת בהשוואה ל-72,767 בקשות לכרטיסים לגמר הגביע מול ריאל לגמר שנערך ביניהן באותו מגרש, באותה מסגרת, בשנת 2011.

בריאל הטירוף דווקא נשמר פחות או יותר על אותה רמה: למועדון הגיעו 37,657 בקשות לכרטיסים לעומת 44,934 בקשות בשנת 2011. כל אחת מהקבוצות תקבל 19 אלף כרטיסים למשחק.

אגב, הירידה בבקשות לכרטיסים מגיעה למרות שהמחירים למשחק הוזלו משמעותית בעקבות המצב הכלכלי בספרד - מ-60 אירו לכרטיס הזול ביותר לפני שלוש שנים, למחיר של 45 אירו השנה.

בעיתון מדווחים כי גם ממוצע האוהדים במשחקי ברצלונה נמצא בירידה מאז תקופת פפ גווארדיולה, והתפוסה העונה ב"קאמפ נואו" במשחקי הבית עומדת על 65% בלבד, עם ממוצע של 64 אלף צופים למשחק. זו הפעם הראשונה מזה חמש שנים שממוצע הקהל במשחקי הליגה בסנטיאגו ברנבאו במדריד גבוה מזה שבקאמפ נואו.