נשיא העליון גרוניס יכריע בערעורו של נוחי דנקנר

הדיון בעליון נקבע ל-14 במאי - על פסק הדין של ביהמ"ש המחוזי שקבע כי השליטה בקונצרן תועבר מידי דנקנר למוטי בן משה ולאדוארדו אלשטיין

בהודעה שהוציאו היום לבורסה נאמני ההסדר מטעם ביהמ"ש המחוזי, אייל גבאי ועו"ד חגי אולמן, נכתב, כי השלמת הסדר החוב בקונצרן אי.די.בי תלויה בהיתר משרד התקשורת, שבראשות השר גלעד ארדן, שצריך להגיע לנאמנים לכל המאוחר עד אמצע שבוע הבא. נציין כי אישור זה דורש גם את אישור השב"כ בנושא העברת השליטה בחברת התקשורת - סלקום, שבשליטת הקונצרן.

לטענת הנאמנים "ככל שלא יבוצע הקלוזינג של ההסדר עד סוף חודש מארס, הרי שהוא צפוי להידחות למועד לא ידוע, שכן ההליך הממושך

מול הבורסה לרישום מניות אי.די.בי פיתוח למסחר מבוסס על דוחות ספטמבר 2013 , כאשר פרסום הדוחות השנתיים (שצפויים להתפרסם ב-30 במארס) עלולים להוביל לפתיחת ההליך כולו מחדש ו"לגרום נזק קשה ביותר לנושי החברה ולאי.די.בי פתוח".

בעוד משרד התקשורת מתמהמה, דיווחו הנאמנים בסופ"ש כי קיבלו את אישור הבורסה לרישום של 200 מיליון מניות אי.די.בי פתוח, ללא ע"נ, ואת האישורים הדרושים מרשות המסים.

מנגד, מתכונן בעל השליטה לשעבר בקונצרן, נוחי דנקנר, לדיון בערעורו בביהמ"ש העליון על פס"ד של שופט המחוזי איתן אורנשטיין, שקבע כי השליטה בקונצרן תועבר מידיו למוטי בן משה ולאדוארדו אלשטיין. הדיון נקבע ל-14 במאי, כאשר בראש הרכב של שלושה שופטים צפוי לעמוד נשיא ביהמ"ש העליון - אשר גרוניס.