ישראל כץ משיב אש: "עיני, סלק את אלון חסן הביתה ומיד"

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד הצהיר בדף הפייסבוק שלו כי הוא מתכנן חיסול פוליטי של ישראל כץ בפריימריז הקרובים בליכוד, ותומכיו כינו את כץ בין היתר "שמן" ■ שר התחבורה פנה לעיני: "זאת המורשת שאתה משאיר אחריך?"

שר התחבורה ישראל כץ הגיב היום (ג') בדף הפייסבוק שלו להשתלחות של יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד בו - וקורא להדיח אותו מהוועד לאלתר.

כץ פנה ליו"ר ההסתדרות עופר עיני וכתב: "הקללות, האיומים וההשתלחות בציבורים שלמים הם של חסן - הבושה היא שלך. אתה ביטלת את ההשעיה ואתה נושא באחריות. זאת המורשת שאתה משאיר אחריך? סלק אותו הביתה ומיד".

אמש העלה חסן לדף הפייסבוק שלו סטטוס בגנות כץ. הוא פרסם תמונה של כץ עם הכיתוב "פג תוקף" (לאחר שכץ העלה בדף הפייסבוק שלו תמונה של חסן עם אותו כיתוב) וכתב: "בפריימריז שיבואו עלינו בליכוד בקרוב תזכרו חבריי היקרים שישראל כץ פג תוקף. נראה התוקף של מי יפוג שלי או שלו".

תגובות רבות פורסמו לסטטוס של חסן ושיחה החלה להתפתח בינו לבין תומכיו, במהלכה נכתבו קללות וגידופים נגד כץ. אחד המגיבים, משה עמרם, כינה את שר התחבורה "כץ השמן", וחסן כתב: "הוא צריך להבין דבר אחד מבחינתו הספירה לאחור החלה. אין לא עסק רק איתי יש לו עסק עם כל העבודה המאורגנת במדינת ישראל... ח'ברה דבר אחד מעניין אותי עכשיו לא הנמל לא כלום, רק המיפקד לליכוד".