מיקרוסופט הכריזה על אופיס לאייפד; הישראליים בחוץ

מיקרוסופט גם השיקה גרסאות חינמיות למשתמשי האייפון והאנדרואיד ■ הישראליים חסומים מלהוריד אותם

שנים של ציפייה הסתיימו סוף כל סוף למשתמשי האייפד של אפל, כאשר חברת מיקרוסופט הודיעה על השקת ערכת התוכנות אופיס לטאבלט הפופולארי בעולם. החל מהיום (ה') מיקרוסופט תאפשר להוריד את וורד, אקסל ופוואר פוינט.

מיקרוסופט הציגה יכולות שונות על וורד, כמו: אופציה להעתק-הדבק, שילוב תמונות במסמכים, כולל התאמה אוטומטית של הטקסט לצד התמונה. ישנה גם אפשרות של עבודה של מספר משתמשים על אותו קובץ בזמן אמת. באקסל מיקרוסופט שילבה מקלדת ספרות חדשה לעבודה נוחה יותר.

מיקרוסופט מציעה ערכה בסיסית של אופיס בחינם, המאפשרת לקרוא קבצים של וורד, אקסל ופוואר פוינט. מנויי אופיס 365 יוכלו גם לערוך את הקבצים. המסמכים נשמרים בשירות הענן של החברה - One דרייב.

מיקרוסופט הודיעה שהיא גם מציעה את גרסת האייפון והאנדרואיד בחינם. הגרסאות האלו מאפשרות צפייה ועריכה של קבצים. בדומה לגרסת ה-One Note של מיקרוסופט הקיימת כבר תקופה ארוכה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, לישראלים אין גישה אליהם. כל מי שמחזיק חשבון ישראלי אצל אפל, יהיה חסום מלהוריד את גרסת האייפד. מצד שני, מי שרוצה מעבד תמלילים לא רע בכלל עם תמיכה בעברית לאייפד ולאייפון שלו, ישמח לגלות שאפל כן מציעה את תוכנת Pages עם ממשק בעברית ואפילו בחינם (לרוכשי אייפון ואייפדים חדשים).

בכורה למנכ"ל

מי שהנחה את האירוע הוא המנכ"ל החדש של החברה, סאטיה נדלה, שזהו אירוע העיתונאים הראשון שהוא מדבר בו. "בשנים הקרובות כל דרכי ההתקשרות שלנו יהיו דיגיטליות וזה מוביל לכך שצריך להפוך את כל המידע לדיגיטלי", אומר נדלה. "זה העתיד שאנחנו בונים במיקרוסופט". עוד הוא אומר, "אנחנו חושבים היום על הלקוחות הפרטיים והארגוניים כמשתמשים העובדים עם מספר מכשירים".