סיטי העלה את מחיר היעד למניית טבע ל-60 דולר

האנליסטית אליאב אברהם: הקופקסון מפגין איתנות, הצנרת של החברה טומנת בחובה פוטנציאל לא מבוטל ותוכנית ההתייעלות תתרום לשורת הרווח

האנליסטית אליאב אברהם מסיטי העלתה בסוף השבוע את מחיר היעד למניית טבע ל-60 דולר, תוך שהיא מותירה המלצת "קנייה" ומציינת כי מניית טבע מציגה את מודל הסיכון-סיכוי הכי טוב מבין מניות חברות התרופות הגנריות בשוק.

אברהם מציינת כי המודל שלה אינו לוקח בחשבון מיזוגים ורכישות מצד החברה ומציינת גם את "איתנות" הקופקסון, הפוטנציאל הטמון בצנרת המוצרים של החברה ותוכנית ההתייעלות של טבע. מחיר היעד שלה משקף מכפיל של 13 על הרווח הצפוי ב-2015, לעומת 13.6 בקרב המתחרים.

"הקופקסון צפוי להיות איתן יותר מכפי שציפו בוול סטריט", כותבת אברהם. "השוק כבר מתמחר ירידה של 24% ו-28% במכירות הקופקסון 20 מ"ג בשנים 2014 ו-2015 בהתאמה. אנו מעריכים כי הקופקסון יהיה איתן יותר בשל המעבר הטוב של מטופלים לגרסה החדשה במינון 40 מ"ג. אנו מעריכים שטבע תצליח להתעלות על היעד של העברת 40%-50% מהמטופלים עד סוף השנה וסבורים כי מעל 60% מהחולים יעברו לגרסה החדשה עד סוף השנה".

אברהם מעריכה גם כי ההערכות בוול סטריט לפיהן 18% מהמטופלים בקופקסון יעברו לתרופות מתחרות אורליות הינן מוגזמות. לדעתה, איתנות הקופקסון תשפיע כמובן לחיוב על תזרים המזומנים של טבע ועל היכולת שלה להפגין גמישות בין היתר ברכישות.

"הזרז הבא יהיה דוחות הרבעון הראשון", כותבת אברהם. "לשוק תהיה הזדמנות ראשונה לשמוע את המנכ"ל החדש ארז ויגודמן ב-1 במאי. להערכתנו, הפוקוס של ויגודמן בתקופה הקרובה יהיה בהעברת מטופלי קופקסון לגרסת ה-40 מ"ג, תוכנית ההתייעלות ורכישות קטנות".