פרויקט שמיני לטופ אימג' וקוניקה מינולטה פרסו בספרד

קוניקה מינולטה ספרד הקימה חטיבה עסקית נפרדת לשיווק, מכירה והטמעת פתרונותeFLOW INVOICE ו-Digital Mailroom של טופ אימג' במדינה

חברת טופ אימג' , ספקית פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות וכן של עיבוד תוכן באמצעות מכשירים ניידים, תבצע פרויקט משותף נוסף עם קוניקה מינולטה ספרד, ספקית מובילה של פתרונות מקיפים לתהליכי הדפסה כלל-ארגוניים בסקטור ה-B2B.

מדובר בפרויקט משותף שמיני במספר להטמעת מערכות אוטומציית תהליכי ליבה עסקיים בחברות ברחבי ספרד, ובכוונת החברות להגביר את הפעילות המשותפת במהלך השנה.

בהמשך להסכם שיתוף פעולה רשמי עם טופ אימג' ב-2011, הקימה קוניקה מינולטה ספרד חטיבה עסקית נפרדת אשר משווקת, מוכרת ומטמיעה את פתרונות eFLOW INVOICE ו-Digital Mailroom במדינה. שותפות זו הניבה עד כה סדרת פרויקטי פריסה מוצלחים במגוון תחומי תעשיה, כולל תשתיות, ספק אנרגיה מתחדשת, מים ושירותים, יבוא ויצוא, חינוך ומו"ל. הפרויקט האחרון התבצע עבור יצרנית תכשיטים מברצלונה, בעלת 400 סניפים ב-45 מדינות ברחבי העולם וכן מכירות באינטרנט.

"אנו שמחים לציין את הצלחתנו באספקת פתרונות משותפים לאוטומציית תהליכים עם טופ אימג' בשוק הספרדי. בכוונתנו להרחיב את פעילות המיזם המשותף ע"י פיתוח עסקים אצל לקוחות חדשים וכן ע"י אספקת פתרונות אוטומציה עבור תהליכים עסקיים נוספים ללקוחותינו הקיימים", מסר אנטוניו רמירז, מנהל השיווק, חטיבת הפתרונות העסקיים, קוניקה מינולטה ספרד.

"אנו מעריכים את השותפות החזקה עם קוניקה מינולטה ספרד. שתי החברות השקיעו משאבים רבים ביצירת נוכחות יציבה בשוק, ביצוע הטמעות מוצלחות, ואספקת שירותי הדרכה ותמיכה ברמה גבוהה. כעת, לאחר שהקמנו תשתית טובה, אנו ממוצבים היטב להגברת הצמיחה בספרד. אנו מודים לקוניקה מינולטה על השקעתם עד כה, ובטוחים כי שיתוף הפעולה מצידם יאפשר לנו להרחיב את המיזם על מנת לקדם את קו המוצרים המלא של טופ אימג', תוך ניצול טכנולוגיות אינטרנט, ענן ומובייל מתקדמות ומודלים עסקיים גמישים לארגונים חדשים רבים ברחבי ספרד", אמר יוס פרל, מנהל פעילות טופ אימג' באיזור EMEA.