מסתמן: ד"ר יפעת בן חי שגב תהיה יו"רית מועצת הכבלים

ל"גלובס" נודע, כי בעקבות המלצת נציבות שירות המדינה הוחלט להסיר את המועמדת אסתי אפלבאום מההתמודדות, זאת לאחר שכביכול לא חשפה בפני הוועדה כי שמה נקשר בבדיקת מבקר המדינה המתנהלת בימים אלו

ד"ר יפעת בן חי שגב, מנכ"לית הוועדה למדרוג, מתקרבת לתפקיד יו"ריתמועצת הכבלים והלוויין. זאת לאחר שהיא נותרה המועמדת היחידה עליה ככל הנראה תמליץ ועדת האיתור לתפקיד. ל"גלובס" נודע, כי בעקבות המלצת נציבות שירות המדינה, הוחלט להסיר את המועמדת אסתי אפלבאום מההתמודדות, זאת לאחר שכביכול לא חשפה בפני הוועדה כי שמה נקשר בבדיקת מבקר המדינה המתנהלת בימים אלו.

בעקבות זאת, התקיימה בשבוע שעבר בוועדה בראשותו של מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר הצבעה נוספת. שני השמות שנותרו הם של בן חי שגב - שכבר הומלצה בעבר יחד עם אפלבאום - ושמו של אריאל משעל שכבר נבחר לתפקיד על-ידי שר התקשורת הקודם משה כחלון, אך הליך מינויו לא הושלם.

שלושה, ובהם היו"ר, תמכו בבן חי שגב ואילו שניים - אביהו מדינה וד"ר אווה ברגר תמכו במשעל. למרות זאת, בהחלטת רוב חברי הוועדה, הוחלט להמליץ על שם אחד בלבד, ולא להעביר לשר התקשורת, גלעד ארדן, גם את שמו של משעל. יש לציין כי גם בהתמודדות הקודמת, לפני כחודשיים, משעל זכה לשני קולות, בניגוד לבן חי שגב שזכתה לקול אחד. בכל זאת החליטה אז הוועדה שלא להמליץ על שמו. משעל הגיש עתירה נגד אי השלמת מינויו לתפקיד, הליך שנגדע בשל הבחירות שהתקיימו בפברואר 2013.

מנציבות שירות המדינה לא נמסרה תגובה לדברים. ממשרד התקשורת לא נמסרה תגובה.