יריד מיפ: הפורמט "זוג מנצח VIP" נמכר לרשת פורטוגלית

תוכנית הריאליטי ששודרה בערוץ 10 ופותחה ע"י "אבוט המאירי", נמכרה לרשת הפורטוגלית SIC, שם תשודר עונה שלמה

עסקת מכירה ראשונה לפורמט "זוג מנצח VIP" שפותחה ע"י "אבוט המאירי" ונמכרת ביריד מיפ שבצרפת על ידי דורי מדיה. תוכנית הריאליטי ששודרה בערוץ 10 נמכרה לרשת הפורטוגלית SIC, שם תשודר עונה שלמה שתופק על ידי פרימנטל מדיה הפורטוגזית בראשות פרדריקו אלמיידה.

זוג מנצח VIP משודרת בערוץ 10 מסוף חודש פברואר ועשרת הפרקים הראשונים של התוכנית משיגים רייטינג ממוצע של 14.5%, ובכך מגדילה התוכנית ב-166% את הרייטינג הממוצע של ערוץ 10 בפריים טיים. וירג'יניה מוסלר מנכ"ל חברת המחקר של פסטיבל MIP TV - WIT - הכתירה את "זוג מנצח VIP" כאחד מעשרת הפורמטים שלדעתה יכולים להפוך ללהיטים בינלאומיים.

אתי פרונט, מנכ"ל שותפות סינמה, ש"זוג מנצח VIP" הוא הפורמט הראשון בו השקיעה לצורך מכירתו לחו"ל, אמרה, "אנו נרגשים על מכירת הפורמט עוד טרם תחילתו של הפסטיבל, מכירה המצביעה על האטרקטיביות של הפורמט המקורי ועל הבחירה הנכונה בהשקעה בפרויקט בעל פוטנציאל גבוה".

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה: "אני מאמין שזוהי רק המכירה הראשונה של הפורמאט הייחודי הזה ומכירות נוספות יסגרו בזמן הקרוב. הפורמאט שפותח והופק ע"י אבוט המאירי הינו פורמאט שונה ומקורי בהיצע פורמאטים של ריאליטי מכל העולם וההתעניינות הבינלאומית בו מרגע שהשקנו אותו היא מאד גבוהה"