פסטיבל מיפ: שורה של עסקאות למכירת פורמטים ישראלים

בין היתר נמכר השעשועון BOOM לארה"ב וצרפת, והתוכנית החדשה של ערוץ 10, "עד סוף העולם", נמכרה לאנדמול

שורה של עסקאות לפורמטים ישראלים בפסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי מיפ שבצרפת. הבוקר (ג') נחתמה עסקה לרכישת הפורמט "עד סוף העולם" של ערוץ 10 על-ידי ענקית התוכן אנדמול שתאפשר הפקה שלו ב-10 מדינות. פורמט הריאליטי שפותח על-ידי סטודיו גלאם וצפוי להיות משודר בקרוב בערוץ 10 עשוי להיות משודר באנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, טורקיה ובמדינות סקנדינביה.

הפורמט הוצג אתמול על-ידי עמי גלאם, היוצר והעורך ראשי של הסדרה, בכנס הפתיחה של הפסטיבל. במסגרת התוכנית עשרה זוגות גרושים נאבקים בתחרות על פרסים בסך מיליון שקלים שייסגרו בתוכנית חיסכון עבור ילדיהם המשותפים. את תוכנית החיסכון הילדים יוכלו לפתוח בגיל 18.

אתמול נחתמה עסקה למכירת השעשועון החדש "בום" לרשת פוקס האמריקאית ורשת TF1 הצרפתית. השעשועון, פרי פיתוח של זכיינית ערוץ 2 קשת ושל מנחה התוכנית עידו רוזנבלום, הושק בישראל ביום חמישי האחרון וזכה לממוצע צפייה של 26.7% ו-746 אלף צופים - כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת שעשועון מתחילת המדידה. השעשועון זכה להצלחה מיוחדת בקרב צעירים בגילאי 18-24. התוכנית הופקה על-ידי יולי אוגוסט הפקות.

השעשועון BOOM! משלב את הדרמה והמתח של סרטי האקשן, עם תחושה של משחקי ווידיאו. למתמודדים זמן קצוב לענות על שאלות טריוויה, תוך כדי ניטרול פצצה מדומה. על המתמודדים לנטרל 8 פצצות - כלומר לענות נכונה על שמונה שאלות טריוויה.

גם הפורמט "זוג מנצח VIP" שמשודר בערוץ 10 ופותח על-ידי חברת אבוט- המאירי, נמכר לחו"ל. הפורמט, שמשווק ביריד באמצעות דורי מדיה, נמכר לרשת הפורטוגלית SIC. "זוג מנצח VIP" משודרת בערוץ 10 מסוף חודש פברואר ועשרת הפרקים הראשונים של התוכנית השיגו רייטינג ממוצע של 14.5%.

וירג'יניה מאוסלר, מנכ"לית חברת המחקר של פסטיבל MIP TV - WIT, הכתירה אותו כאחד מעשרת הפורמטים שלדעתה יכולים להפוך ללהיטים בינלאומיים.

בתוך כך, ארמוזה פורמטס מדווחת כי חתמה על עסקאות למכירת שלושה פורמטים: סדרת הדרמה "בני ערובה", השעשועוןWhile You Were Sleeping והפורמט You, Me and My Ex. העסקאות נחתמו עם גופי שידור בקנדה. לאחרונה חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם חברת התוכן הקנדית QMI הנחשבת למובילה באזור דובר הצרפתית בקנדה.