בר רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של רשת שופרסל דיל, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראה הבדרן ציון ברוך מחופש לדג קרפיון כשהוא מדבר על מבצעים. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.1%.

הקמפיין של Hoodies הוא הפרסומת הזכורה ביותר וקמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום AWESOME, נראית הפרזנטורית החדשה של החברה, בר רפאלי, בשלל סיטואציות עם הבובה רד אורבך, חבר ההרכב RED BAND. שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%.

קמפיין זה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת קוקה-קולה, עם סך השקעה זהה.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הקרב האמוציונלי בין חברות האופנה FOX ו-Hoodies, וזאת לאחר "עריקת" הפרזנטורית בר רפאלי מהחברה הראשונה לשנייה. בעוד שהפרסומת של FOX הגיעה בשבוע שעבר למקום הראשון ברמת הזכירות, השבוע היא מגיעה למקום השלישי בלבד במדד זה, ולמקום השני ברמת האהדה. לעומת זאת, הפרסומת של Hoodies העפילה השבוע למקום הראשון ברמת הזכירות (וזאת למרות הגבלתה לשידור לאחר השעה 22:00 בלילה), אך רק למקום השביעי ברמת האהדה.

הפרסומת לחברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, נכנסה למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 585 (לעומת 535 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.8 מיליון דולר (לעומת סך של כ-44.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות