מייק נץ יתמנה למנכ"ל אינסוליין החל מחודש יולי

נץ שימש כמנכ"ל טבע ישראל בין השנים 2002-2006 וניהל את פעילות טבע ביפן מ-2002 עד 2003

דירקטוריון אינסוליין אישר היום (ד') את מינויו למנכ"ל של מייק נץ, בכיר בחברת טבע, החל מ-1 יולי 2014. נץ שימש כמנכ"ל טבע ישראל בין השנים 2002-2006 וניהל את פעילות טבע ביפן מ-2002 עד 2003.

מייק נץ יפרוש מחברת טבע בסוף יוני 2014, לאחר 25 שנות פעילות בתחומי ניהול ומיסחור תרופות, ויחליף בתפקידו את רון נגר, יזם ומנכ"ל אינסוליין, אשר ימונה ליועץ בכיר באינסוליין וימשיך בכהונתו כדירקטור בחברה.

נץ (52) מילא שורת תפקידים בכירים בטבע. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמנכ"ל טבע ישראל, ולפני כן שימש בין היתר כמנהל חטיבת המסחור הגלובלית של התרופות האינובטיביות של טבע, לרבות הקופקסון והאזילקט, היה שותף להקמת המיזם המשותף בין טבע לחברת פרוקטור אנד גמבל, וניהל את פעילות טבע ביפן.

רון נגר, יזם ומנכ"ל אינסוליין: "בשלוש השנים האחרונות עברה אינסוליין מחברת מחקר ופיתוח לחברה שמוכרת מוצרים רפואים באירופה ומביאה בשורה אמיתית בעלת תועלת רפואית-קלינית מוכחת לסוכרתיים. כך הגענו לאלפי משתמשים שנעזרים במוצר יום יום, תוך שיפור משמעותי באיכות חייהם. לאינסוליין ישנן שאיפות לבנות חברה גלובלית מצליחה, ואני משוכנע כי למייק, שהינו בעל נסיון מוכח ומוצלח במיסחור גלובלי יש את מירב הכלים לבסס את אינסוליין כשחקן מוביל בתחום הסוכרת".