פנינה רוזנבלום חיפשה דירה לבתה ב-3 מ' ש' - והצופים זעמו

בפרק של התוכנית "רוצים הביתה" בהשתתפות רוזנבלום ובתה חן, נבחרה דירה במחיר 3 מיליון שקל ■ הטענות: בתקופה בה זוג צעיר לא יכול לרכוש דירה בחצי מהסכום, ויש המון רעבים ללחם - מדובר ב"ניקור עיניים חסר רגישות"

תלונות של צופים זועמים הגיעו אל הרשות השנייה בעקבות פרק של התוכנית "רוצים הביתה" בכיכובה של פנינה רוזנבלום ובתה חן. מדובר בתוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת, בה מחפשת ליאת תימור עבור המשתתפים - בדרך-כלל זוגות צעירים - את מה שמוגדר באתר התוכנית כ"דירת החלומות שלהם".

בפרק ששודר במהלך החג, בהשתתפות חן רוזנבלום, בתה של אשת העסקים הידועה, נבחרה לבסוף דירה במחיר של 3 מיליון שקל.

למרות השידור בתקופת החגים, המאופיינת בצפייה נמוכה יחסית, קרוב ל-10 תלונות בנושא הגיעו לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב. הצופים הלינו על "ניקור עיניים חסר רגישות", וטענו כי בתקופה בה זוג צעיר לא יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה במחצית מהסכום, לא ראוי לשדר פרק שכזה.

כמו כן, בתלונות אחרות העלו צופים את הטענה כי רק סמוך לחג התמלאו המסכים בדיווחים על משפחות רעבות ללחם.

הנציב רגב אישר כי הגיעו פניות בנושא מהצופים, והן נמצאות בבירור. לצד זה מסר רגב בתגובה: "ככלל אינני מתערב בשיקול-דעתה של הזכיינית ששידרה את התוכנית, ואולם באופן אישי הדבר מעורר אי-נוחות גדולה, כאשר בשעה שזוגות צעירים רבים מתקשים לרכוש דירה, מוקדשת תוכנית לרכישת דירת יוקרה בסכום של 3 מיליון שקל לצעירה ממשפחה אמידה".

מקשת נמסר בתגובה: "התכנית מלווה רוכשי דירה פוטנציאליים ממגוון שכבות האוכלוסייה. צר לנו אם מישהו נפגע".