לילה של אלימות: 3 צעירים נדקרו בת"א, בת-ים וזכרון-יעקב

צעיר כבן 18 נדקר ברחוב אלנבי בת"א בקטטה מחוץ למועדון ■ בן 25 נדקר בזכרון-יעקב - לטענתו הוא לא יודע מדוע נדקר ■ בן 24 נדקר בקטטה בחוף תאיו בבת-ים

לילה אלים במיוחד במספר מוקדים ברחבי הארץ: סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל במוקד מד"א דיווח על צעיר כבן 18, שנדקר ברחוב אלנבי בתל-אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית-החולים איכילוב בעיר, במצב קשה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.

ככל הנראה מדובר בקטטה שפרצה בין צעירים מחוץ למועדון ברחוב. ניידות משטרה שהגיעו לזירת הדקירה פתחו בחקירת נסיבות המקרה.

מוקדם יותר בלילה, מעט אחרי חצות, התקבלה במד"א מרחב שרון קריאה על צעיר כבן 25, שנדקר ברחוב התירוש בזכרון-יעקב. חובשים שהגיעו לזירה העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו במצב בינוני לבית-החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא דקור בפלג גופו העליון.

לטענת הצעיר, הוא לא יודע מדוע נדקר, ולדבריו הוא גם אינו מכיר את החשוד במעשה. בעקבות מידע מודיעיני עצרה המשטרה חשוד בדקירה, שכעת הובא לחקירה.

הלילה האלים לא הסתיים במקרה הזה, ומספר דקות לאחר מכן התקבל דיווח על צעיר כבן 24, שנדקר בחוף תאיו בבת-ים. ככל הנראה מדובר בקטטה שפרצה בין מספר צעירים שהיו בחוף. חובשים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר ופינו אותו לבית-החולים וולפסון בחולון, במצב בינוני עד קשה עם דקירה בפלג גופו העליון.