נתניהו: "חמאס מכחיש שואה ומנסה לייצר שואה נוספת"

רה"מ בישיבת הממשלה: "במקום להצהיר הצהרות שמיועדות להפיס את דעת הקהל הבינלאומית, אבו מאזן צריך לבחור בין הברית עם החמאס לבין שלום אמת עם ישראל"

חרף הצהרתו של אבו מאזן כי השואה היא פשע בלתי נתעב, יוצא ראש הממשלה בנימין נתניהו במתקפה נגד ראש הרשות הפלסטינית ושותפיו החדשים לממשלת האחדות הפלשתינית על רקע יום השואה שיצויין החל מהערב.

"החמאס מכחיש את השואה תוך כדי ניסיונות לייצר שואה נוספת על-ידי השמדת מדינת ישראל. עם אותו חמאס בחר אבו מאזן לכרות ברית בשבוע שעבר", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית. "במקום להצהיר הצהרות שמיועדות להפיס את דעת הקהל הבינלאומית, אבו מאזן צריך לבחור בין הברית עם החמאס, ארגון טרור שקורא להשמדת ישראל ומכחיש את השואה, לבין שלום אמת עם ישראל. אנחנו מקווים שהוא יסתלק מהברית הזו ויחזור לנתיב השלום האמיתי".

ראש הממשלה הזכיר גם את איראן באותו ההקשר ואמר כי "ההבדל המרכזי בין חוסר הישע של היהודים בזמן השואה למצבם של היהודים היום הוא בכך שהיום יש לנו מדינה ריבונית חזקה, עם צבא חזק שיכול להגן עלינו ומגן עלינו נגד מבקשי נפשנו. בראש רשימת מבקשי נפשנו נמצאת איראן, שמצהירה על כוונתה להשמידנו. בנוסף לניסיונה להתחמש בנשק גרעיני, איראן מחמשת, מממנת ומאמנת את החמאס וארגוני הטרור האחרים שנמצאים על גבולותינו".